הממשלה אימצה את יוזמת בנט: העדפה מתקנת לחרדים בשרות הציבורי

הממשלה אשרה את ההצעה שמקדם השר נפתלי בנט - העדפה מתקנת לחרדים בשירות הציבורי. ההחלטה מטילה על הממשלה לגבש תוך 60 יום הצעת חוק בנושא. בנט: "ניצבים בפנינו אתגרים גדולים בתחום תעסוקת חרדים וכגודל האתגר גודל המחויבות של הממשלה והיום הוכחנו זאת" ((חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הממשלה אישרה היום (ראשון) בישיבתה את הצעתו של שר הכלכלה נפתלי בנט לקדם את שילובם של עובדים חרדים בשירות המדינה.

ההחלטה קבעה להטיל על משרד ראש הממשלה בתיאום עם משרד הכלכלה, לגבש ולהפיץ, תוך 60 יום, תזכיר חוק שיאפשר מתן העדפה בקבלה למשרות בשירות המדינה לגברים בני האוכלוסייה החרדית. יצוין כי הדגש ניתן לגברים חרדים, מאחר ונשים חרדיות כבר זוכות לייצוג הולם מתוקף היותן נשים.

שר הכלכלה נפתלי בנט אמר: ״ניצבים בפנינו אתגרים גדולים בתחום תעסוקת חרדים. כגדול האתגר גודל המחויבות של הממשלה והיום הוכחנו זאת. רק לפני שבועיים קראנו את בפרשת השבוע את הפסוק "וחי אחיך עימך" והיום הבאנו זאת להחלטה ממשית. אני מודה לראש הממשלה על ההתגייסות למשימה החשובה.

השר בנט הוסיף: "אנחנו מקדמים תוכניות ארוכות טווח שיביאו לקליטת חרדים בתכניות מצטיינים ומתמחים למדינה, אבל נדרש שינוי עומק חקיקתי מיידי, כדי שנוכל כבר עכשיו להתחיל ולתעדף חרדים כדי לאזן את המצב האבסורדי בו אנו נמצאים כעת. אני מקווה שבעוד שנה מהיום, כשאלך במסדרונות משרד הכלכלה, אראה חרדים המשובצים בתפקידי מפתח במשרד. החרדים יקבלו סוף סוף הזדמנות לקחת חלק בשירות הציבורי, בקביעת מדיניות מקצועית ובקבלת החלטות״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר