תחקיר "כיכר השבת"

אימה בירושלים: תוקף ילדים סדרתי מסתובב חופשי בעיר

תוקף ילדים אכזרי מסתובב בשכונות חרדיות בירושלים, באין מפריע. אתמול הותקפה ילדה קטנה בגן שעשועים מרכזי בשכונת ארזי הבירה. הילדה נכנסה אל מגלשה סגורה, ובתוכה הותקפה ככל הנראה על-ידי אדם בעל חזות חרדית. עסקן שמטפל בפרשה: ההורים חוששים להתלונן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש 90)

תושבי השכונות החרדיות ארזי הבירה, שמואל הנביא, מעלות דפנה וגולדה מאיר בירושלים לא יכולים לישון בשקט: תוקף ילדים סדרתי מסתובב חופשי בשכונות, ואיש לא עושה דבר כדי לעצור אותו.

אתמול הותקפה ילדה קטנה בגן השעשועים המרכזי בשכונת ארזי הבירה. הילדה נכנסה אל מגלשה סגורה, ובתוכה הותקפה ככל הנראה על-ידי אדם בעל חזות חרדית.

מ', תושבת השכונה, סיפרה כי ראתה את הילדה בוכה בכי קורע לב. "בתחילה איש לא הבין מה קרה לה. רק מאוחר יותר היא סיפרה שנכנסה למגלשה והותקפה על-ידי אדם זר. היא היתה בהלם, ולא הבינה מה עבר עליה".

תושבי השכונה טוענים שזהו מקרה נוסף בשרשרת תקיפות אכזריות שארעו באחרונה. הם מעריכים שלכל המקרים יש מכנה משותף - החשוד בתקיפה.

הם לא יושבים בחיבוק ידיים, וכדי להביא לתפיסת החשוד הם תלו מודעות שבהן נאמר: "בתקופה האחרונה מספר ילדות הותקפו על ידי חשוד. כל היודע דבר במי מדובר או מי שיש בידו עדויות נא לפנות לעסקן שמטפל בנושא".

פ, תושב שכונת מעלות דפנה, היה עד למקרה תקיפה שהתרחש לפני מספר שבועות. "ראיתי גבר חרדי שמותקף על-ידי תושבים. התברר שהוא ניסה לתקוף ילדים, תושבים ראו אותו ורדפו אחריו.

היסטוריה של תקיפות

"למרבה הצער, הוא נמלט מהמקום ולא הצליחו להסגיר אותו למשטרה. המקרים הללו מזכירים את סיפור הילד לייבי קלצקי. אם לא נהיה ערניים מספיק, זה עלול להיגמר רע".

עסקן תושב השכונה, סיפר לכיכר השבת: "אנחנו מקבלים לא מעט תלונות בתקופה האחרונה, אבל הבעיה היא שההורים מפחדים שהילדים יתלוננו במשטרה. הם לא רוצים שילדיהם ייחקרו. אפשר להבין זאת, אבל כך הבעיה מעולם לא תיפתר".

לאחרונה פורסם ב'כיכר השבת' על ילדה בת שבע שהותקפה על ידי בחור בעל חזות חרדית בבוקר של חג השבועות.

בבוקר חג השבועות בשעה 7:20 עשו אם ובתה בת ה-7 את דרכן מהכותל לשכונה. הילדה צעדה לבדה במשך כמה דקות ואז פגשה גבר זר שהחל לשוחח איתה. על פי החשד, הגבר גרר אותה אל חניה הממוקמת מאחורי בניין ותקף אותה באכזריות.

התקיפה התרחשה בקרבת מקום לבית שבו מתגוררת אישיות מוכרת, ומצלמות האבטחה במקום תיעדו את הרגעים שקדמו לתקיפה מעוררת החלחלה.

עם צאת החג, מיהרו תושבים בשכונה לצפות בתיעוד ממצלמות האבטחה ואישרו את עדות הילדה.

במצלמות נראה בחור כבן 18 בעל חזות חרדית, עוקב אחר הילדה וגורר אותה בכוח בתוך החניה.

'כיכר השבת' ימשיך ויעקוב.

yc@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר