אלי ישי בראיון גלוי-לב:

"בעקבות הלינץ´ התקשורתי שביצעו בי, שקלתי לפרוש"

"חשבתי לעצמי שאני גורם סבל למשפחתי, ולמה בעצם אני צריך לסבול ככה?" - כך מתאר היום שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, את הרגעים הקשים שחווה בעקבות מחדל אסון הכרמל ● על הפגישה עם יו"ר קדימה, ציפי לבני: הפגישה תוכננה לפני למעלה מחודש. אין לזה קשר לפיצול במפלגת העבודה" (ראיון)

איטל קציר | כיכר השבת |
אלי ישי ונתניהו (פלאש 90)

"הפגישה עם ציפי לבני תוכננה לפני למעלה מחודש, בגלל לא נפגשנו זמן רב, בלי קשר לפיצול מפלגת העבודה" - כך אמר הבוקר שר הפנים, אלי ישי, בראיון לאילנה דיין בגלי צה"ל.

לדברי ישי, "כל הזמן הפגישה נדחתה, בשל אילוצי לוח זמנים, ולכן התקיימה רק אתמול".

ישי התייחס גם לאחד הנושאים שהסעירו את המדינה, עד לא מכבר. הוא אמר כי כבר בבוקר לאחר השריפה בכרמל ביקש מראש הממשלה להקים וועדת חקירה.

"היה לי ברור שצריך חקירה יסודית בתחום. היה לי גם מובן שפעלתי יותר מכל שר אחר בתחום - אני השר הראשון שהסכים להעביר תקציב לכוחות הכיבוי בלי להתנות את הכסף ברפורמה, והכסף לא עבר בגלל הממשלה", האשים ישי.

ברגע של גילוי לב, סיפר יו"ר ש"ס כי בעקבות המתקפה שקל את המשך דרכו הפוליטית. "חשבתי לעצמי שאני גורם סבל למשפחתי, ולמה בעצם אני צריך לסבול ככה?".

על התמיכה ממרן הרב עובדיה יוסף: "הוא אמר לי ´מה רוצים ממך?´. נשארתי חזק באמונה שלי, והחלטתי שאני נשאר בעבודת הציבור".

אחד מרגעי השפל של ישי התרחשו בעצרת הזכרון, בזמן שגורש מן האירוע בבושת פנים. ישי מתאר את הרגעים הקשים הללו ומגלה כי למרות ההשפלה שעבר, היו לא מעט ממשפחות האסון שהביעו בו תמיכה.

"התקשרו אלי חלק מהמשפחות וסיפרו כי ניסו לצאת יחד איתי מהאירוע, כהזדהות, אבל המאבטחים בלמו אותם - הם חששו שינסו לפגוע בי".

ישי מסכם: "הלינץ´ התקשורתי שמבוצע בי לא קשור רק לנושא השריפה. זה קשור גם לאג´נדה שהובלתי נגד העובדים הזרים, במטרה לשמור על הרוב היהודי במדינה, ויש גם מי שטוען שזה בגלל שאני מזרחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר