סערת ההדחה

היום: הרב אמסלם בתגובה ראשונה; מתח בצמרת ש"ס

לראשונה מאז פרצה הסערה סביבו, מכנס היום חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם מסיבת עיתונאים בכנסת וייתן תגובה ראשונה לניסיון ההדחה של יו"ר ש"ס אלי ישי. ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך מסיבת העיתונאים, צפוי אמסלם לתת הצהרה משמעותית. צמרת ש"ס במתח לקראת ההצהרה הרישמית (חדשות, פוליטי)

מנחם כץ | כיכר השבת |
תגובה ראשונה. אמסלם (צילום: מאיר אלפסי, כיכר)

יפרוש או לא יפרוש? לראשונה מאז פרצה הסערה סביבו, מכנס חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם מסיבת עיתונאים בכנסת וייתן תגובה ראשונה לניסיון ההדחה של יו"ר ש"ס אלי ישי.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך מסיבת העיתונאים, צפוי אמסלם לתת הצהרה משמעותית. השר ישי וצמרת ש"ס במתח לקראת התגובה הרישמית של אמסלם.

אמש (שלישי) הייתה אמורה מועצת חכמי התורה להתכנס ולהדיח את אמסלם משורות התנועה, אלא שראשי ש"ס הבינו כי במצב הנוכחי - הקפאה, חוק אברכים וילדי הזרים - הדחה של חבר-כנסת בגלל דעותיו, תביא לעליהום תקשורתי חסר-תקדים נגד ש"ס.

על-פי דיווחים שונים, דווקא שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, היה זה שלחץ לא להדיח את אמסלם. "נחכה עד אחרי שיגיד את דבריו", הציע אטיאס.

השבוע חזר אמסלם לארץ אחרי שהות של שבוע בארה"ב. אמסלם נחת בישראל לאחר שהות של שבוע בארה"ב, שם השתתף בוועידה מיוחדת נגד האנטישמיות. למרות שמקורביו הציעו לו להקדים את נחיתתו בישראל בעקבות הסערה שפרצה, הוא החליט להמשיך את ביקורו כרגיל.

כזכור, בדיוק ביום בו עזב את ישראל, פורסמה כתבה ב"מעריב", שם הובאו ציטוטים בשמו של אמסלם, המציע לשלב חרדים בעבודה. הכתבה חוללה סערה ובש"ס החליטו להדיחו.

דקות אחרי שנחת, הוא העניק שיחת וידאו בלעדית ל"כיכר השבת", במהלכה סירב להתייחס ישירות לניסיון ההדחה של ישי. "לא מכבודי להתייחס", אמר.

"אני מציע לא להתלהם. מה שיש לי להגיד - אתם תשמעו ממני בעוד יום-יומיים, בנחת רוח ובסבלנות. התורה דרכיה דרכי נועם. בעוד יום יומיים אתייחס לכך, סבלנות. האמן לי, יהיה מעניין".

אז שזהו, היום הולך להיות, כך נראה, מעניין מאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר