היום שאחרי

אנשי ההצלה מדברים: "ניסנו להחיות את הילדים, אבל נאלצנו לקבוע מוות"

אנשי ההצלה שהגיעו אמש לזירת השריפה ברחובות, פעלו לאורך הלילה עם דמעות בעיניים, כשהוציאו את גופותיהם של האב וחמשת הילדים הקטנים. לאחר שסיימו את עבודתם, התפנו לספר על התחושות בראיון ל'כיכר השבת'. וגם: עדות של שלמה טיברית, תושב השכונה, ומי שראה את הדירה לאחר השריפה: "ראיתי את מיטת הקומתיים. הכל שרוף. איפה שהילדים נשרפו, הכל שחור, הכל שרוף"

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת השריפה, אמש (צילום: פלאש 90)

זה קרה אתמול בלילה ברחובות. אב וחמשת ילדיו נספו למוות בביתם כתוצאה מדליקה שפרצה בדירה, האם שהצליחה להחלץ מהדירה הזעיקה את כוחות ההצלה שיבואו לעזור לה, אבל לא נותר להם אלא לקבוע מוות לאב ולחמשת הילדים.

לאחר שסיימו את עבודתם בזירת האסון, ברחוב ישראל נג'ארה בעיר רחובות, אנשי ההצלה שוחחו עם כתב 'כיכר השבת' ישי כהן וסיפרו על האירוע הקשה. הראיונות נערכו שעה קלה לאחר השריפה.

פארמדיק איציק בן-אהרון מנהל מרחב איילון במד"א: "בסביבות השעה עשר בערך קיבלנו דיווח על שריפה בדירה עם לכודים. כשהגענו, ראינו אישה שצועקת שכל הילדים שלה בתוך הבית. הזעקנו לזירה אמבולנסים וצוותי טיפול נמרץ. כמובן אני והסגן שלי יצאנו למקום.

"לפי דברי הכבאים, מדובר בשריפה שפרצה במבנה שהיה צמוד לבית ושם היו כל המשפחה. האמא היא זאת שהזעיקה את כוחות ההצלה. כשהגענו למקום לקחנו אותה באחד האמבולנסים, היא הייתה פצועה קל וקיבלה חמצן וכשהכיבוי חילצו את הגופות ניסנו להחיות אותם, אבל נאלצנו לקבוע מוות".

מפקד זק"א רמלה-לוד משה בן ארוש: "יש בתוך הזירה שישה הרוגים, זה מקרה מאוד-מאוד קשה. כאנשי זק"א נכנסנו ראשונים לזירה ויצאנו עם תחושה קשה מאוד. אנחנו הגענו לפה כשהגופות עדיין בשטח. התחלנו להכין אותם לקראת כל הבדיקות שצריכים לעבור".

מאיר חג'בי, כונן איחוד הצלה: "קצת אחרי השעה עשר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על שריפה בדירה. כוננים שלנו שהגיעו למקום דיווחו על שלושה הרוגים. לאחר כמה דקות כבר שמענו את הצרחות של האמא. האבא נכנס להציל את הילדים וגם הוא לא הספיק לצאת".

שלמה טיברית, תושב השכונה, ומי שראה את הדירה לאחר השריפה: "ראיתי את מיטת הקומתיים. הכל שרוף. איפה שהילדים נשרפו, הכל שחור, ממש הכל שרוף ושחור לגמרי. צריך להרהר בתשובה כי מפני הרעה הסתלק, תינוקות שרק התחילו את החיים וכבר הלכו לעולמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר