בין הזמנים תשע"ד

אסון בטיול: זאב לסינגר ז"ל נפל מגובה ונהרג; 'נער עדין'

בן 13 נהרג לאחר שנפל מגובה בטיול בנחל דוד שבעין גדי. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים, שם נקבע מותו. "הוא נפל מגובה של עשרים מטר כנראה" אמר דובר מד"א ל"כיכר השבת". מנהיגי הציבור החרדי הזהירו בעבר מאסונות בחופשה (חרדים,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באב תשע"ד | 12.08.14
מטייל בנחל עין גדי. אילוסטרציה (צילום ארכיון: פלאש 90)

צוותים רפואיים הוזעקו הצהרים (שלישי) לנחל דוד באזור שמורת עין גדי שבמדבר יהודה, לאחר דיווח על אדם שנפל מגובה רב. צוותי מד"א ויחידות החילוץ שחשו למקום גילו נער כבן 13 שמעד מגובה רב.

פראמדיקים של מגן דוד אדום וחובשים מיחידת החילוץ של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, ובסיומו הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים, שם נקבע מותו.

הנער שנהרג הוא זאב לסינגר, בן 13 מהעיר אלעד. חבריו ומכרי המשפחה קיבלו בהלם את הבשורה, ומספרים על נער צעיר ועדין שהיה אהוב על בני משפחתו וחבריו. "הוא יצא הבוקר עם אביו ואחיו לטיול בכדי להתאוורר, ההתאווררות הסתיימה באסון" סיפר תושב העיר שמכיר את המשפחה.

זכי הלר, דובר מד"א סיפר ל"כיכר השבת" על שאירע: "הוא נפל מגובה של עשרים מטר כנראה, וצוות מד"א בסיוע יחידת חילוץ של צה"ל חילצו אותו והעניקו לו טיפול רפואי והוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין-כרם כשהוא במצב אנוש".

מהמשטרה נמסר: "מתנדבי יחידת חילוץ ערד מחוז דרום חילצו לפני כשעה נער שנפל מגובה בנחל דוד, משם הוא פונה במסוק במצב אנוש לבית החולים הדסה בירושלים, שם נקבע מותו". דוברת המרכז הרפואי הדסה מסרה כי "למרכז הטראומה של הדסה עין כרם הגיע נער בן 13 ולצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר