לא רק אייפון 6: אפל החלה בייצור הדור הבא של האייפד

למרות ההפסדים והירידות במכירות האייפד בעולם צפויה אפל להשיק בקרוב לפחות 2 דגמי אייפד חדשים שעל פי דיווחים החלו בייצורם בימים אלו. במקביל מייצרת אפל בימים אלו עשרות מיליוני דגמי אייפון 6, שעל פי ההערכות לא יצליחו לחדור לשוק (דיגטל, חדשות הטכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
לא רק אייפון 6 (צילום: shutterstock)

עם כל הבאזז שמסביב להשקה הצפויה בעוד פחות מחודש, של האייפון 6, כבר הספקנו לשכוח את המוצרים האחרים של אפל שיושקו בזמן הקרוב. כך למשל הדורות החדשים של מחשבי הלוח של אפל, האייפדים.

כעת מדווחת סוכנות בלומברג, כי אפל החלה בייצור הדורות הבאים של סדרות האייפד, על ידי היצרניות הסיניות שלהם, ובראשם פוקסקון, היצרנית הראשית של מוצרי אפל.

הדורות הבאים של האייפדים צפויים לכלול לכל הפחות גרסה חדשה לאייפד הקלאסי, כמו גם גרסה חדשה לאייפד מיני, שצפויה להיות מושקת מאוחר יותר. בנוסף, ישנם שמועות בימים האחרונים על גרסה חדשה ומוגדלת של האייפד, שיגיע בגודל של 12.9 אינץ', במקום הגודל של 9.7 אינץ' היום.

אפל תנסה להחזיר את הפופולאריות של מוצריה בכלל, ושל מחשבי הלוח שלה בפרט. אשר דוחות שפורסמו לאחרונה מצביעים על ירידה חדה במכירות האייפדים של אפל, במקב לעלייה חדה במכירות מחשבי הלוח של מתחרותיה של אפל. כשרוב מחשבי הלוח הנמכרים הינם מחברות סיניות זולות מאוד.

אפל, אשר חתומה על ההחדרה לשוק של מחשבי הלוח, צופה בעיניים כלות כיצד הצרכנים בוחרים במכשירים זולים יותר, אשר מריצים את מערכת ההפעלה של המתחרה הגדולה גוגל. ותנסה כעת להעלות את המכירות על ידי השקת דגמים בגדלים חדשים אשר טרם נראו בשוק, כמו גם דרך החדרת הגימיקים של מכשירי האייפון, כמו קורא טביעות האצבע, גם למכשירי האייפד.

אייפון 6

במקביל, פועלת אפל במרץ לקראת ההשקה הצפויה של האייפון 6, בעוד פחות מחודש. כשעל פי פרסומים שונים בשבועות האחרונים, הזמינה אפל למעלה מ-70 מיליוני מכשירי אייפון מהדור החדש. שצפוי לצאת לשוק ב2 דגמים שונים ובגדלים שונים. מה שיאפשר להם להתחרות גם בקטגוריית המכשירים הגדולים יותר.

למרות זאת, בדו"ח שפרסמה היום סוכנות הדירוג פיץ', כמו גם על פי הערכות מומחים שונים, מכירות האייפון 6 צפויות להיכשל. ולא יצליחו לשחזר את מחזור המכירות הגדול שנלווה להשקות הקודמות של אפל.

אפל יכולה להתנחם בכך שגם היריבה המושבעת סמסונג נכשלת לאחרונה שוב ושוב במכירת מוצרי הדגל שלה. וגם לה סוכנות הדירוג פיץ' לא מנבאת טובות, וטוענת כי המוצרים החדשים שלה לא יסייעו לה משמעותית להגדלת מחזור המכירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר