טרגדיה בוויליאמסבורג

בדרך ללידת בנם הראשון בני הזוג נהרגו בתאונה

בתאונה קשה בוויליאמסבורג, נהרגה האישה רייזי גלויבער בעת שהייתה בדרכה ללידת בנה הראשון. מותו של הבעל נתן, נקבע לאחר מאמצי החייאה ארוכים • כעת נעשים מאמצים להצלת חיי העובר • מחקירה ראשונית עולה כי נהג שתוי התנגש במונית בה נסעו והביא להתנגשות המונית במשאית חונה (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
התאונה בוויליאמסבורג (צילום: מקומי)

טרגדיה בוויליאמסבורג: תאונת דרכים קשה אירעה הבוקר (ראשון) בשכונה החרדית וויליאמסבורג שבברוקלין, בה נהרגו זוג צעיר, שניהם בגיל 21 מתושבי השכונה, בעת שהיו בתוך מונית בדרכם לבית החולים על מנת ללדת את ילדם הראשון.

מחקירה ראשונית של הארגדיה עולה כי בני הזוג נסעו במונית בדרכם לבית החולים, כאשר רכב מסוג BMW, התנגש בהם בעוצמה רבה מאחור. כתוצאה מההתנגשות, המונית התנגשה חזיתית במשאית חונה.

לאחר ההתנגשות, האשה רייזי גלויבער הועפה מחוץ למונית אל מתחת לגלגלי המשאית ומותה נקבע במקום על-ידי כוחות ההצלה. בעלה נתן גלויבער, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים תוך מאמצי החייאה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

נהג המונית ניצל בעקבות כרית האוויר ברכב שהתפנתה מיד עם ההתנגשות.

בשעה זו נמשכים מאמצי הרופאים להציל את עוברם של בני הזוג שנמצא אף הוא במצב קשה, לאחר שיולד בזירת התאונה והועבר לבית החולים במצב קשה.

נהג רכב ה-BMW, נמלט רגלית מזירת התאונה, כוחות המשטרה פתחו בסריקות ובמצוד אחריו. מפרטים ראשונים, עולה כי הוא נסע במהירות מופרזת - של 60 מייל, וזאת ככל-הנראה עקב היותו שתוי לשוכרה.

תושבי השכונה ההמומים ששוחחו עם "כיכר בשבת" מתקשים עדיין לעכל את הטרגדיה. "מדובר באברך חמד שעדיו היה לגדולות וכעת הכל נקטע באורח כה קשה. אין מילים", סיכמו התושבים.

בני הזוג נתן ורייזי גלויבער
הרכב בו נסעו הזוג גלויבער בדרכם לבית החולים
המשאית שפגעה בבני הזוג גלויבער. לצידה ניתן לראות את שנשאר מהמונית
זירת התאונה בווילאמסבורג
עדיו היה לגדולות: האברך ר' נתן גלויבער

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר