קבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים' הודיעה: משחקי בית - לא בשבת

קבוצת הכדורגל מתחשבת באוהדים הדתיים והמסורתיים: בית"ר ירושלים הודיעה הערב כי החליטה שלא לקיים משחקים במהלך השבת. "כמו לקחת אליפות" אמר אלי טביב, הבעלים של קבוצת הכדורגל (חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ביתר ירושלים (צילום ארכיון: פלאש 90)

אלי טביב, הבעלים של קבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים" הגיע לסיכום עם זכיינית שידורי ליגת העל, לפיו בית"ר לא תקיים משחקי בית במהלך יום שבת. בראיון לערוץ 10 אמר אלי טביב כי הצעד הוא "כמו לקחת אליפות".

בהודעה שפרסמה 'בית"ר ירושלים" הערב (מוצ"ש) נאמר: "המועדון סבור כי המהלך הוא בעל חשיבות עליונה מכמה סיבות, בין היתר הרצון הוא לבוא לקראת הקהל הדתי-מסורתי ממנו נבצר להגיע למשחקי הבית של הקבוצה".

אלי טביב (צילום ארכיון: פלאש 90)

"בעקבות המשחק בזמן שבת אוהדים רבים ויתרו על האפשרות לפקוד את טדי ולרכוש מנוי. למרות הסיכון הכלכלי, אלי טביב העדיף לבוא לקראת קהל האוהדים ולפתוח בפני מגזרים רבים יותר את האופציה להגיע ולעודד את קבוצתם".

בזכיינית שידורי ליגת העל - צ'רלטון, אישרו את הסיכום ואמרו: ”אנחנו עושים ככל ביכולתנו כדי לעזור לאוהדי בית"ר ירושלים ולקבוצת בית"ר ירושלים וזהו מהלך שאנו מקווים שיעזור לקבוצת בית"ר ולאוהדיה".

משמעות הצעד המחזק את הקשר בין קבוצת הכדורגל והמגזר הדתי מסורתי, הוא שמעתה כל משחקי הבית של הקבוצה ייערכו במוצאי שבתות או בימי חול, ולא בימי שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר