בנט למראיין העויין בסקיי ניוז: תגיד, אתה צוחק עליי?

שר הכלכלה נפתלי בנט מוביל את ההסברה הישראלית בראיונות לכלי התקשורת בעולם, אך הראיון הזה ברשת סקיי ניוז לא התנהל בדיוק כפי שהשר בנט ציפה. כיצד הוא הגיב? (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום מסך)

שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מתראיין בימים האחרונים לא פעם לכלי התקשורת הזרים ומנסה להסביר את עמדתה של ישראל והסיבה בשלה יצאה למבצע הצבאי ברצועת עזה. בראיון שהעניק לרשת סקיי ניוז, הותקף בנט בשאלות על ידי מראיין שלטענת בנט הנו פרו-פלסטיני, שטען כי אין מידתיות בין המתקפה על עזה לירי הטילים על ישראל.

"אני לא אתנצל על הגנת ארבעת ילדיי" אמר בנט לאחר שהמראיין הציג בפניו תמונות של ילדים מתים לאחר הפגזות צה"ל בעזה, "טילים נורים על ביתי שלי ברעננה בבוקר זה ממש, מה שחמאס עושה בעצם זה רצח עם עצמי" טען השר בנט.

"אתה עומד לך שם בחולצה קצרה, ואילו כל כתבינו המדווחים מעזה לובשים אפודים וחובשים קסדות" עקץ המראיין את בנט וטען שוב לאי מידתיות. בנט השיב ושאל האם עליו להתנצל על כך שישראל דואגת למיגון לאזרחיה. "הם (חמאס) משקיעים מיליונים בכדי להרוג אנשים, ישראל עוסקת בהגנה".

המראיין אמנם ציין כי לישראל הזכות להגן על עצמה, אך תהה האם תגובת ישראל לחמאס אינה חסרת פורפורציות. בנט השיב לו: "אתה צוחק עלי? אם אלפי טילים היו נורים על ביתך ועל בני משפחתך, כפי שקרה הבוקר, האם היית מדבר על פרופורציות?".

"ההבדל היחיד בינינו ובין חמאס בעזה – אתה רואה עכשיו את התקיפה מאחוריי – ההבדל היחיד בינינו ובין חמאס בעזה הוא שהם שולחים את נשיהם וילדיהם לעמוד סמוך למשגרי טילים בכוונה תחילה כדי שירצחו ואז הם יוכלו לזעוק לעולם על הרצח. זה מעשה ציני ופחדני. שאלתך אינה במקומה, כיוון שלישראל יש את מלוא הזכות להגן על עצמה".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר