הנוער הנושר מרים ראש

אימה בבני ברק: נער שוליים דקר צעיר חרדי, מצבו בינוני

בחור ישיבה נדקר על ידי נער שוליים במהלך עימות שפרץ ביניהם לאחר שהנער וחבריו קראו קריאות גנאי לעבר תלמיד הישיבה. מצבו של הנדקר שפונה לבית החולים מוגדר בינוני. עסקנים בעיר זועמים: "נערי שוליים מסתובבים משועממים ומטילים חיתתם על אברכים ובני ישיבות הנמצאים בדרכם ללימוד" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אירוע חמור של תקיפה התרחש בליל שבת האחרון ברחוב השומר במרכז בני ברק, במהלך האירוע נדקר בחור ישיבה על ידי נער שוליים ונזקק לטיפול רפואי.

המקרה אירע בשעות הלילה ברחוב השומר פינת רחוב רבי עקיבא בעיר, כאשר לטענת בחור הישיבה נקראו לעברו קריאות גנאי מצד נערי השוליים.

במהלך עימות שנוצא ביניהם, שלף אחד מהם סכין ודקר את הבחור בבטן התחתונה. הבחור נמלט לפינת הרחובות השומר וחבקוק שם הוא התמוטט.

מתנדבי ארגון איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו לו עזרה ראשונה, כשלאחר מספר דקות הוא פונה על ידי אמבולנס של מד״א לבית החולים. מצבו של הצעיר מוגדר בינוני.

לדברי איש חינוך מוכר בבני ברק תופעת נערי השוליים המטילים את אימתם בעיר היא "תופעה חמורה המתחוללת באזור בעיקר בלילות שבת במהלך החודשים האחרונים".

"נערי שוליים המסתובבים משועממים מטילים חיתתם על אברכים ובני ישיבות בדרכם ללימוד ולשולחנות האדמו"רים. אנחנו מצפים שהעירייה והמשטרה יטפלו בעניין במלוא החומרה על מנת להשיב את השקט ותחושת הבטחון לתושבי האזור". אומר אחד מעסקני העיר.

לדבריו, בעבר הרחוק חלה עלייה במספר אירועי האלימות באיזור בו אירעה התקיפה, אולם לאחר שהמשטרה נכנסה לעובי הקורה חל שיפור גדול במצב. "אנחנו מצפים ששוב הרשויות יקחו אחריות ויטפלו בבעייה מהשורש. לא ייתכן שאברכים ובני ישיבות יחששו לשוב לביתם בלילות שבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר