בעקבות "כיכר השבת": התחנה המרכזית בצפת שופצה

בעקבות הפרסומים ב"כיכר השבת" ופעילותה של חברת המועצה ויקי כהן אלקבץ, לאחר חודשים של הזנחה, התחנה המרכזית בצפת שופצה, הנוסעים הקבועים מברכים (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
התחנה המשופצת (צילום: ויקי כהן אלקבץ)

תושבי העיר צפת הנעזרים בתחנה המרכזית בעיר, התלוננו בתקופה האחרונה כי תנאי המקום אינם ראויים למבקשי שירות, אולם כעת יכולים הם לנשום לרווחה לאחר שהתחנה שופצה.

השיפוצים במקום החלו בעקבות הפרסומים ב"כיכר השבת" ופעילותה של חברת המועצה ויקי כהן אלקבץ, שפנתה לכל הגורמים הרלוונטיים בנושא.

"לאור החשיפה והטיפול במשרד התחבורה והבריאות, התחנה המרכזית שופצה וכעת כל אדם הנוסע בתחבורה הציבורית יקבל מענה הולם", היא אומרת ל"כיכר השבת".

לפני חודשיים היא קבלה על התנאים המחפירים בתחנה המרכזית ואמרה כי "לציבור הנוסעים אין שירותים בתחנה המרכזית, המקום מסריח, מלוכלך ומטונף. המקלט נהיה מזבלה אחד גדול. זה פשוט זוועה. מישהו צריך לתת כאן שירות".

יוסף אהרוני, אחד הנוסעים הקבועים בתחבורה הציבורית בצפת, נשמע גם הוא מברך על ההחלטה של הגורמים הרלוונטיים לשפץ את המקום אך בד בבד הוא מותח ביקורת על הדרך שבה פועלת המדינה בנושאים שכאלה.

"אנחנו האזרחים הקטנים כביכול לא באמת מעניינים את משרדי הממשלה. אם נתלונן לא תמיד יתייחסו אלינו אך רק עם זה עושים בלגן, פתאום אפשר לשפץ אץ התחנה המרכזית ופתאום הכול טוב", הוא אומר.

"לא כך צריכה להתנהל המדינה", טוען אהרוני, "כעת אני מקווה שלא יהיו בעיות נוספות של תנאים לא הגיוניים בתחנה המרכזית בצפת ובכלל בנושאים נוספים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר