בצפת מתלוננים נגד 'נתיב אקספרס': "עושים מה שהם רוצים"

תושבי צפת מתלוננים נגד חברת נתיב אקספרס המפעילה את התחבורה בעיר, שלטענתם אינה עומדת בלוחות הזמנים וכי לעתים נהגיה אינם מורידים את הנוסעים בתחנות מסודרות (רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
התחנה המרכזית בצפת (צילום: ויקי כהן אלקבץ)

תושבי העיר צפת מתלוננים כנגד חברת "נתיב אקספרס" המפעילה את התחבורה בעיר, שלטענתם אינה עומדת בלוחות הזמנים וכי לעתים נהגיה אינם מורידים את הנוסעים בתחנות מסודרות.

ויקי כהן אלקבץ, חברת מועצת עיריית צפת, אמרה בשיחה עם "כיכר השבת" כי "הם לא עומדים בזמנים. הזמנים אינם זמנים. ההתייחסות לנוסעים לא טובה. למשל, לפעמים לא מורידים אותם בתחנות מסודרות אלא במקומות בהן יש שטיפת מכוניות. אנשים מציפים אותי בתלונות".

"פשוט אין דין ואין דיין. הם עושים מה שהם רוצים ואין עם מי לדבר. אנשים פנו למוקד שלהם והיחס לא נעים", הוסיפה אלקבץ.

לדבריה, "לציבור הנוסעים אין שירותים בתחנה המרכזית, המקום מסריח, מלוכלך ומטונף. המקלט נהיה מזבלה אחד גדול. זה פשוט זוועה. מישהו צריך לתת כאן שירות. אני ממתינה לדו"ח של משרד הבריאות בנושא".

במשרד התחבורה אומרים כי לא התקבלו תלונות מנוסעים על איחורים והורדת נוסעים במקומות שאינם תחנה מסודרת.

בתוך כך, במשרד התחבורה השיבו באחרונה את תשובתם לבדיקת הכשל התחבורתי בהילולת רבי שמעון בר יוחאי, ממירון לצפת וחזור. "ביום ל"ג בעומר התקיימו נסיעות לאורך היום והלילה באמצעות קו 5. אכן, נצפו עומסים בשעות מסוימות".

עוד אמרו: "משרד התחבורה קיים תחקיר מקיף בנושא התחבורה בל"ג בעומר, בין היתר אודות השרות המדובר מצפת למירון, והופקו לקחים לגבי הפעלת השירות בל"ג בעומר בכלל ולגבי השירות בצפת בפרט. אנו נפעל בהתאם ללקחים שהופקו, השירות בעתיד ישופר והליקויים יתוקנו".

מחברת נתיב אקספרס נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בחברתנו לא התקבלו פניות המעידות על תקלות ואיחורים. וההוכחה לכך המכתב ממשרד התחבורה מיוני האחרון המעיד על כך. יחד עם זאת ברצוני לציין את שיתוף הפעולה המצוין עם ראש העיר אילן שוחט וכל צוות העירייה שעושים לילות כימים לקידום התחבורה הציבורית בצפת וגם לערים סביב לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר