גבי גזית: "אלי ישי ההוא השר הגזען בממשלה"

גבי גזית נגד החרדים, סיבוב נוסף: השדרן רודף הפרובוקציות אמר על ישי כי השר הגזען בממשלה. תגובת ישי: מכתב לרשות השניה

אברהם הלוי | כיכר השבת |
גזית (גלובס)

בלשכתו של שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי העבירו אתמול מכתב לרשות השנייה בו הם מוחים על התבטאויות איש הרדיו, גבי גזית, שכינה את השר ישי "השר הגזען ביותר בממשלה" – כך מדווח העיתונאי יהודה שלזינגר ב"ישראל היום". אנשי ישי אף דורשים להרחיק את גזית משידור.

במכתב המופנה לד"ר אילן אבישר מ"מ יו"ר הרשות השנייה נכתב כי "מר גזית סיגל לו כבדרך שגרה השתלחות נטולת רסן כנגד הציבור החרדי וכנגד נבחריו. עוד מוסיף מר גזית חטא על פשע ולאחר שנתבקש בעבר להתנצל ע"י הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שב גזית ומשמיע דברי שטנה, כאילו הייתה בקשת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו עבורו המלצה וירטואלית. מיותר יהיה לציין בפנייך את חומרת ההשלכות באישום שווא של איש ציבור כ "גזען".

עוד נאמר במכתב – "הווה ידוע כי הדין הפלילי בישראל מטיל עונש מאסר בפועל על הסתה לגזענות, ואף סעיף 7 לחוק יסוד הכנסת מאפשר לפסול רשימה על סמך הסתה לגזענות. האשמה כ"גזען" אינה אשמה ללא תכלית. לאור העובדה כי מר גזית לא נטש שיח אשפתות, אבקש להגיש כנגדו תלונה נוספת ולקוות כי הפעם לא תסתפק בבקשה להתנצלות (לאור זילזולו ברשות השנייה) אלא יעשה המעשה המתבקש ומר גזית יורחק לזמן מה מן היכולת לשדר".

גבי גזית אמר בתגובה: "לא אמרתי את הדברים בשיחת רכילות, אלא ברדיו בשידור ואני עומד מאחורי הדברים שאני אומר ברדיו. עמדתו של ישי כפי שבוטאה בקולו שאמר "אני רוצה לראות מי יגור בשכונה עם אזרחים אריתראים", היא אמירה גזענית שמזכה אותו בתואר השר הגזען ביותר בממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר