ג'ודי ניר מוזס: שי פירון - גזען חשוך

אשת השר סילבן שלום, פותחת במתקפה חריפה על הרב שי פירון בעקבות התבטאות שלו נגד מכירת דירות לערבים: "לא מוכנה שגזען חשוך יחנך את הילדים שלי". גלי צה"ל חשף כי פירון נהג להשיב על שאלות הלכתיות של בני-נוער בפורום "כיפה". בשנת 2002, בעיצומה של האינתיפאדה, כתב בתשובה לשאלה שהתייחסה לעיר חיפה: "אין למכור את הבית לערבי"

יוני גבאי | כיכר השבת |
ג'ודי ניר מוזס (ג'ודי ניר מוזס (צילום: עמותת הום, ויקיפדיה, ברישיון Creative Commons))

ג'ודי ניר מוזס שלום, אשת השר סילבן שלום, פותחת במתקפה חריפה על הרב שי פירון בעקבות התבטאות שלו נגד מכירת דירות לערבים.

בגלי צה"ל נחשף כי פירון נהג להשיב על שאלות הלכתיות של בני-נוער בפורום "כיפה". בשנת 2002, בעיצומה של האינתיפאדה, כתב בתשובה לשאלה שהתייחסה לעיר חיפה: "אין למכור את הבית לערבי, ובעיקר כשיש בכך איסור של 'לא תחונם', ולמכור לערבים בית בעיקר לאור המאבק המתנהל בימים אלה הוא ממש בחזקת איסור".

בעקבות הדברים, צייצה ניר מוזס: "הרב שי פירון שרוצה לחנך את ילדינו, פסק שאסור למכור דירות לערבים בשכונות של יהודים. לא מוכנה שגזען חשוך יחנך את הילדים שלי".

בתגובה לפרסום, נמסר מהרב שי פירון: "פורום כיפה עוסק בשאלות הלכתיות ובתשובות של ההלכה לנושאים שונים. המענה שנתן הרב פירון הוא המענה שנותנת ההלכה, ואינו מייצג את עמדותיו האישיות.

"בנושא מכירת הדירות לערבים: הרב פירון אינו עומד מאחורי הפסיקה ההלכתית בנושא, ופועלו בשנים האחרונות לקירוב לבבות בין ערבים ליהודים עומד כהוכחה ניצחת לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר