גבי גזית שוב משתולל: "הכלא מלא בחרדים"

שנה וחצי אחרי שכינה את החרדים בתוארים מלוכלכים (לבסוף, כזכור, נאלץ לשלם על כך), שדרן 103 גבי גזית שוב מנצל את המקרופון להבעת דעותיו הפרטיות, בניגוד לכללי הרשות השניה. בפתח תוכניתו הבוקר, הוא הגיב לשדרן 'קול ברמה' אבי מימרן שהציע לשלוח אותו לכלא על דברי ההסתה שלו נגד החרדים. "הכלא מלא בחרדים", שיקר גזית

ישראל אהרן | כיכר השבת |
מימרן וגזית (צילומים: כיכר השבת, פלאש 90)

גבי גזית שוב פותח פה. שנה וחצי אחרי שכינה את החרדים בתוארים מלוכלכים (לבסוף, כזכור, נאלץ לשלם על כך), שדרן 103 שוב מנצל את המקרופון להבעת דעותיו הפרטיות, בניגוד לכללי הרשות השניה.

הכל התחיל בפאנל בנושא העיתונות שנערך בכנס אילת לעיתונות. מנהל התוכניות ב'קול ברמה' ומגיש המהדורה המרכזית אבי מימרן, טען ש"צריך לשלוח את גזית לכלא כי אמר שצריך לשלוח אותם לניו-יורק ולסגור לחרדים את החמצן".

היום (שלישי) בתוכניתו בתחנה האיזורית, הגיב גזית למימרן. "אני מוכן לשבת בכלא, רק הבעיה היא שהכלא מלא חרדים ואין לי מקום לשבת שם", אמר גזית בגסות. כאן המקום להזכיר לגזית כי הכלא דווקא מלא בחילונים המבצעים עבירות איומות, החל מרציחות ועד עבירות שונות ומשונות.

וכך פתח גזית את תוכניתו, בהתייחסו לדברי מימרן: "נא לא לשקר, כי אתה שקרן. אני מעולם לא אמרתי את שני הדברים האלה, אמרתי דברים מאוד בעיתיים לפני שנה וחצי וכולכם קפצתם עלי. אמרתי שחרדים שלא טוב להם בארץ ולא מתאימה להם הווית החיים הישראלית לא חייבים להיות פה ויכולים, אם הם רוצים, לנסוע לגור בניו יורק. אני לא אמרתי שצריך לשלוח אותם, מה אני בעד טרנספר? בחיים לא הייתי".

גזית, מיותר לציין, מנסה להשכיח מכולנו את התוארים המלוכלכים בהם כינה את הציבור החרדי בישראל, המונה מאות-אלפי בני-אדם - כשהוא מתפתל בהסברים שונים.

"לפני שאתה מדבר על תחנות כמו 103", המשיך גזית, "נא לשים לב לתקשורת החרדית הבעייתית עד מאוד. אני כמובן לא ירדתי לאילת כדי לא לבזבז את זמני ומצד שני גם לא הייתי משתתף בדיון על העיתונות החרדית".

עוד טען גזית, כי בשל פעילותו למען חוזרים בשאלה "החרדים סימנו אותי כבר מזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר