גלעד שליט ומשפחתו מצטרפים למאבק למען שחרור פולארד

העצומה למען האסיר יהונתן פולארד ממשיכה לתפוס תאוצה ברשת, ולאחר שהצטרפו אליה אמנים וידוענים רבים, כעת מצטרף אליה גם פדוי השבי גלעד שליט ומשפחתו. ביום ראשון הקרוב יפגש הנשיא פרס עם חברי הכנסת אורי אריאל ורונית תירוש שיבקשו ממנו להעביר לנשיא אובמה את חתימותיהם של 80 חכי"ם הקוראים לשחרור פולארד

יוסף פאר | כיכר השבת |
איש את אחיו יעזורו. פולארד ושליט (פלאש 90)

העצומה למען האסיר יהונתן פולארד ממשיכה לתפוס תאוצה ברשת, ולאחר שהצטרפו אליה אמנים וידוענים רבים, כעת מצטרף אליה גם פדוי השבי גלעד שליט ומשפחתו.

העצומה עליה חתמו עד כה קרוב ל30.000 איש, קוראת לנשיא המדינה שמעון פרס, שלא לקבל את מדליית החירות אותה מתכוון להעניק לו הנשיא אובמה, כל עוד לא ישוחרר יהונתן פולארד. לדבריהם, קבלת מדליית החירות ללא שחרורו של פולארד, "תהיה בבחינת לעג לרש כלפי יהונתן וכלפי מדינתנו".

העצומה זכתה לפני קצת יותר משבוע להתיחסותו של הנשיא פרס בעצמו, הנשיא פירסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה בה גילה, כי בכל פגישותיו בעבר עם הנשיא אובמה הזכיר את ענינו של פולארד. הנשיא אף התחייב להמשיך ולפעול למען פולארד.

"בכל פגישותי עם הנשיא אובמה ועם ראשי הממשל האמריקאי העליתי את הבקשה המפורשת לשחרורו של פולארד, ואמשיך לפעול כך גם בפגישתי הקרובה עם אובמה בחודש יוני. בית הנשיא עומד בקשר הדוק עם הועד לשחרור פולארד. ויחד, יד ביד, נפעל על מנת לקדם בכל דרך אפשרית את חזרתו המיוחלת של ג'ונתן פולארד הביתה", כתב הנשיא וגרם לאנשי הוועד למען שחרורו של פולארד לתקווה גדולה.

עד כה כאמור הצטרפו לעצומה המדוברת קרוב ל30.000 חתימות. ביניהם אף השבוי לשעבר גלעד שליט ומשפחתו, וכן הפוליטיקאי המתחיל נועם שליט.

בתוך כך נודע, כי ביום ראשון הקרוב יפגש הנשיא פרס עם חברי הכנסת אורי אריאל ורונית תירוש שארגנו עצומה עליה חתמו 80 חכי"ם, הקוראת אף היא לנשיא אובמה לשחרר את פולארד. החכי"ם אריאל ותירוש יבקשו מהנשיא להעביר את העצומה לנשיא אובמה, וכן יבקשו ממנו להמשיך לפעול בנושא האסיר יהונתן פולארד.

בוועד למען פולארד מברכים על ההתפתחויות האחרונות, וקוראים לציבור להמשיך ולחתום על העצומה המדוברת, ובכך לחזק את הנשיא פרס לקראת פגישתו הצפויה עם אובמה בחודש יוני הקרוב.

יהונתן פולארד יליד שנת 1954 נכלא בארצות הברית משנת 1985 בשל ריגול למען ישראל. בשנים האחרונות הצטרפו בכירים רבים בסנאט לקריאה לשחרורו. במהלך השנים האחרונות אף חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של פולארד ובעקבות כך חלה התגברות במאבק לשחרורו. האם ישוחרר בקרוב? אנו כיהודים מאמינים נמשיך ונעתיר בתפילות למען שחרורו המהיר של יהונתן פולארד בן מלכה.

חתימתו של גלעד שליט. צילום מסך
חתימותיהם של נועם ואביבה שליט. צילום מסך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר