הכפפות הוסרו

גפני במתקפה חריפה על בנט: נלחם בעולם התורה

חברי הכנסת של "יהדות התורה" מסירים את הכפפות ופותחים במאבק חזיתי נגד מנהיג הבית היהודי נפתלי בנט. גפני: "מתברר שכשבנט אומר 'אחים' הוא מתכוון לשנאת אחים ולהחרמה של אחים... השנאה הזו כה תהומית שבתמורה הוא מוסר את גורל ארץ ישראל בידיהם של אנשי יש עתיד" (אקטואליה, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני נגד בנט (צילום: פלאש 90)

במפלגות החרדיות מעכלים את תוצאות פגישתם של צוותי המו"מ של מפלגות הליכוד והבית היהודי בכפר המכביה. עכשיו, נראה כי דרכם סלולה לאופוזיציה. בעקבות זאת, חברי הכנסת של "יהדות התורה" בוחרים להסיר את הכפפות ולפתוח במאבק חזיתי נגד מנהיג הבית היהודי, נפתלי בנט.

היום (שישי) יוצא ח"כ משה גפני במתקפה חריפה על בנט ואומר: "היום הזה, י'ט באדר ייזכר לדיראון עולם כיום שבו מפלגה שמתקראת דתית, ושיושב ראשה כינה את החרדים 'אחים' - הכריזה מלחמה על עולם התורה".

גפני הוסיף: "מתברר שכשבנט אומר 'אחים' הוא מתכוון לשנאת אחים ולהחרמה של אחים... השנאה הזו כה תהומית שבתמורה הוא מוסר את גורל ארץ ישראל בידיהם של אנשי 'יש עתיד', ויאיר לפיד שתקף את המתיישבים ביו"ש".

גפני משגר לסיום 'איום מרומז' ומזכיר ליו"ר הבית היהודי: "כדאי שהפוליטיקאי הטרי נפתלי בנט וחבריו יזכרו היטב שבניין הכנסת עגול הרבה יותר ממה שהוא נראה מבחוץ".

גורם נוסף בסיעה אומר בשיחה עם כיכר השבת כי תמוה בעיניו כיצד אנשי הציונות הדתית נותנים לאיש שבא, כהגדרתו, "משום מקום" להשתלט על המפלגה בשלטון יחיד ולהוביל אותה, כרצונו, למחוזות אידיואלוגים וערכיים המנוגדים להשקפתם.

"אינני מבין", טוען הגורם, "כיצד הם משתפים איתו פעולה בשעה שהוא פועל בניגוד לדעתם של רבני הציונות הדתית, המתנחלים החרד"לים, וחלק גדול ממצביעי הבית היהודי שבנט כופה את דעתו עליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר