דאעש בסרט חדש: חיילים סורים כורים קבר לעצמם

לאחר סרטוני עריפת הראשים שהצליחו לזעזע את העולם, ארגון הטרור הקיצוני דאעש מפרסם סרט באורך של כ-50 דקות, בו נראים חיילים סורים הכורים קבר לעצמם (בעולם, אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דאעש)

ארגון הטרור הסוני הקיצוני "המדינה האיסלאמית" (לשעבר דאעש) ממשיך לעשות שימוש ברשתות השונות בכדי לנסות ולהפחיד את העולם. כעת, לאחר סרטוני עריפת הראשים שפרסם, משחרר דאעש סרט באורך של כ-50 דקות העונה לשם "להבות של מלחמה" ובאחת מהסצנות בו, נראים חיילים סורים הכורים קבר לעצמם.

הסרט נפתח בקריינות למילים: "בפני הגל האפל של כוח הצלבנים, הארץ ההיסטורית הרתה משימה שתשנה את הנוף הפוליטי של העולם ותחיה את הדת".

רעול פנים הנמנה על חמושי הארגון הסוני ודובר אנגלית, נראה עומד מול המצלמה, ומספר לצופים על גורלם על חיילי יחידה 17 של חיל האוויר הסורי שנלקחו בשבי על ידי לוחמי הארגון. ברקע, נראים לוחמי היחידה כשהם חופרים בקרקע. "אנחנו כאן עם חייליו של בשאר בבסיס הצבאי ממש מחוץ לראקה", מספר רעול הפנים למצלמה. "אנחנו רואים אותם כעת חופרים את קברם שלהם ממש במקום שבו הם הוצבו. המקום שבו הוצבו להטיל טרור על המוסלמים בראקה".

(צילום: דאעש)
(צילום: דאעש)

בהמשך הסרטון, נראה אחד מהחופרים בקרקע אומר בהתייחסו לנשיא הסורי בשאר אסד: "הלוואי שאללה ינקום בו ויעשה לילדיו את אשר עשה לנו. היום אנחנו חופרים את קברינו במו ידינו. ארגון המדינה האיסלאמית שבה אותנו בזמן שנמלטנו מבסיס הדיוויזיה ה-17. שירתנו תחת בשאר. בשאר נטש אותנו. בשאר לא נראה לעין".

עוד אומר החייל שנשבה וככל הנראה הוצא להורג עם חבריו על ידי הארגון הקיצוני: "בשאר מתועב. אדם מתועב ובנו של אדם מתועב. גורלינו הוא להיטבח. מדוע? האם לא שירתנו תחתיו? אבל לצבא המשטר אנחנו רק מספרים. אנחנו רק מספרים. עבור המשטר אנחנו רק כלבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר