דורס בני הזוג נתן ורייזי גלויבער נלכד

בתום מצוד של ארבעה ימים: חוליו אסוודו, הנהג שחשוד שפגע ברכבם של בני הזוג החרדיים נתן ורייזי גלויבער, גרם למותם, והפקיר אותם למוות - נעצר על ידי כוחות המשטרה. בכלי התקשורת המקומיים דווח, כי מוקדם יותר הודיע הנהג הפוגע על נכונותו להסגיר את עצמו (חדשות, בעולם)

יוסף פאר | כיכר השבת |
החולי אסוודו, נעצר (צילום: המשטרה המקומית)

לאחר ימים של חיפושים, נעצר הנהג הפוגע שגרם למותם של בני הזוג נתן ורייזי גלוייבער בני יורק.

כזכור, הזוג גלוייבער, היה בדרכו לבית החולים בכדי ללדת את בנם הראשון, אולם למרבה הצער הנהג הפוגע גרם למותם של בני הזוג, מאוחר יותר, נקבע מותו גם של התינוק שבתחילה הצליחו צוותי ההצלה והרופאים להציל את חייו.

משטרת פנסילבניה הודיע היום כי הנהג הפוגע חוליו אסוודו נעצר על ידי כוחות המשטרה, ב"ניו יורק דיילי ניוז" דווח כי הוא לא התנגד לביצוע המעצר.

בקרוב, צפוי הפוגע לעבור לידי שוטרי משטרת ניו יורק כשלאחר מכן יוחלט האם להאשים אותו בהריגה או בהפקרה למוות של בני הזוג בהם פגע וברח.

בכלי התקשורת המקומיים מדווח, כי חוליו הודיע מוקדם יותר באמצעות אחד מחבריו כי הוא מוכן להיעצר, ולהסגיר את עצמו.

רגעי המעצר (צילום מסך מתוך הניו יורק דיילי ניוז)

יוזכר, כי בימים האחרונים, ארגון יהודי אמריקאי הציע פרס בסך עשרת אלפים דולר למי שילכוד את החולי בן ה-44, "נעשה הכל על מנת לסייע למשטרה לתפוס את הרוצח הזה" אמרו אז בארגון.

בכך, הסתיים מצוד נרחב בן ארבעה ימים אחר הנהג הפוגע שגרם למחיקתה של משפחת גלויבער ז"ל.

בני הזוג גלויבער הובאו מנוחות במסע מצמרר. במהלך הלוויה, הספיד את בני הזוג כ״ק מרן האדמו״ר מהר״י מסאטמר שליט״א שמשפחת גלויבער נמנית על חסידיו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר א. תושב השכונה כי הציבור החרדי בניו יורק שרוי בהלם. "מדובר בזוג צעיר שנישאו רק לפני כשנה ועתידם היה לפניהם וכעת בשנייה אחת הכל נגמר. מדובר בטרגדיה קשה, בלתי נתפסת" סיפר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר