דיווחים בעולם: אייפון 6 פלוס מתעקם בכיס • צפו

הבאזז סביב צמד האייפונים החדשים שהשיקה ענקית האלקטרוניקה אפל לא שוכח לרגע כבר שבועיים. כעת מדווח כי האייפון 6 פלוס החדש - הנחשב לאחד מהדקים בעולם - פשוט מתעקם בכיס. בינתיים החלו להתבצע "מבחני כיפוף" לאייפון 6 (חדשות טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
צילום מסך/stadt-bremerhaven (מתוך יוטיוב / צילום מסך stadt-bremerhaven)

הצרות של אפל החלו? דיווחים שהולכים ומתרבים ברשת האינטרנט, מביאים טענות של לקוחות ענקית הטכנולוגיה אפל, אשר רכשו את האייפון 6 פלוס החדש המציע לראשונה טלפון "פאבלט" מתוצרת אפל. ועתה טוענים כי האייפון פשוט מתקפל כשהוא מונח בכיס המכנס.

בתמונות שהחלו להעלות גולשים לרשת, נראים מכשירי אייפון 6 פלוס בעלי צורה מעוותת במקצת. שאכן נראה כאילו התעקמו על ידי הלחץ שהופעל עליהם בכיס המכנס.

האייפון 6 ואחיו הגדול – אייפון 6 פלוס, נחשבים מהטלפונים הדקים בעולם ומציגים עובי של פחות מ-7 מילימטר לאייפון 6. כשהמארז מיוצר מאלומיניום, על מנת לשוות לו מראה יוקרתי. אלא שמתכת האלומיניום אכן נחשבת כמתכת רכה יחסית.

(צילום מסך/macbidouille)

בינתיים, הטענות על עיוות הגוף של האייפון החדש מתקבלות בספקנות רבה בעולם. למי שכבר הוציא סכום לא מבוטל על המכשיר החדש של אפל, מומלץ לא ליטול סיכונים, ולהחזיק אותו מחוץ לכיס.

אתר האינטרנט "gizmobolt" אשר חשף תמונות של מספר אייפונים מעוקלים, מציין כי אין זו הפעם הראשונה בה הם נתקלים בתופעת אייפונים שזוכים לעיצוב חדש מכיס המכנס. וכי גם מכשיר הדגל הקודם של סוני, ה"אקספיריה Z1" סבל מאותה תופעה.

על רק הפרסומים, החלו גם "מבחני כיפוף" לעלות ברשת, במסגרתם נבדק כמה כוח נדרש על מנת לעקם את האייפון. על פי סרטון שפורסם נראה כי ישנה נקודה חלשה על יד כפתורי הווליום.

זו גם אינה הפעם הראשונה שאייפון חדש סובל מתקלה בלתי צפויה. זכורה היטב סאגת האייפון 4, אז עברה אפל לעיצוב החדש והמרובע ומשתמשים רבים התלוננו על בעיות קליטה.

(צילום מסך/stadt-bremerhaven)

בתחילה טען המנכ"ל המיתולוגי סטיב ג'ובס כי הבעיה היא במשתמשים שאינם מחזיקים את האייפון נכון. אלא שבסופו של דבר הודו באפל בתקלה, וחילקו כיסויים לאייפון שסייעו להתגבר על התקלה.

(צילום מסך/macrumors)

יצויין, כי עד כה הספיקה אפל לשבור את כל השיאים שלה, כאשר מכרה רק במהלך סוף השבוע האחרון מעל ל-10 מיליוני מכשירים משני הסוגים. וכשההזמנות למכשיר באתר האינטרנט של החברה הולכות וגוברות כל העת.

צילום מסך/stadt-bremerhaven

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר