דיווח: הפלסטינים הסכימו להפסקת אש

כלי תקשורת במצרים מדווחים כי ארגוני הטרור ברצועת עזה הסכימו להפסקת אש למשך 72 שעות, כאשר כעת מחכים לתשובת ישראל. במקביל, הירי לעבר ישראל נמשך (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איסמעיל הנייה (צילום ארכיון: פלאש 90)

כלי תקשורת במצרים מדווחים בשעות האחרונות (ראשון) כי משלחת הפלגים הפלסטיניים לשיחות בקהיר הסכימה להפסקת אש עם ישראל למשך 72 שעות. על פי הדיווח, כעת ממתינים לתשובת ישראל בנוגע להפסקת האש.

מוקדם יותר דווח כי חברי המשלחת הפלסטינית לעזה לא יעזבו את קהיר ויישארו בה יום נוסף, זאת לאחר שאיימו לעזוב את השיחות עוד היום. על פי הדיווח, המשלחת הפלסטינית הודיעה שתישאר בקהיר לפגישות "דחופות" שייערכו מחר עם אנשי הליגה הערבית.

במקביל, הירי לעבר יישובי הדרום נמשך לאורך כל היום. בצהריים התפוצצה רקטה שנורתה לעבר שדרות בשטח פתוח. רקטות נורו גם לעבר חוף אשקלון, שער הנגב ואשכול. בחסדי שמים, לא היו נפגעים בכל האירועים.

דברי נתניהו בפתח ישיבת הממשלה (צילום: ניצן דרור - ynet)

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום כי מבצע "צוק איתן" יימשך עד להשבת השקט ליישובי הדרום לתקופה ארוכה. נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה בקריה בתל אביב כי ישראל לא תנהל משא ומתן תחת אש. "זה ייקח זמן ודורש אורך רוח", אמר.

לדבריו, "מבצע צוק איתן נמשך, בשום שלב לא הכרזנו על סיומו. המבצע יימשך עד השלמת ייעודו - השבת השקט לתקופה ממושכת. אנחנו נעמוד יחד באחדות ובנחישות, עד שנשלים את המלאכה".

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר כי "מאז חידש החמאס את האש, צה"ל תוקף בעוצמה עשרות רבות של מטרות. אם הארגון חושב שיתיש אותנו - הוא טועה. נשוב למשא ומתן רק לאחר שהאש תופסק. לא ננהל משא ומתן תחת אש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר