דרמה פוליטית?

הליכוד: נפנה לחרדים או שנלך לבחירות חדשות

ח"כ דני דנון מהליכוד מצהיר הבוקר כי אם יש עתיד לא יתקפלו מדרישותיהם, האופציה החרדית שוב תעלה על השולחן. גם הליכה לבחירות חדשות אפשרית. "לש"ס ויהדות התורה יש מנדט אחד פחות מיש עתיד. אפשר להרכיב איתם ממשלה", אמר דנון (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד. מסר מאיים מהליכוד (צילום: פלאש 90)

ספין או דרמה אמיתית? ח"כ דני דנון מהליכוד מצהיר הבוקר כי אם יש עתיד לא יתקפלו מדרישותיהם, האופציה החרדית שוב תעלה על השולחן. לדברי דנון, שהתראיין לגלי צה"ל, גם בחירות חדשות הן אופציה אפשרית.

"אני לא רואה שום מועמד אחר חוץ מבנימין נתניהו", אמר דנון והוסיף: "גם ביש עתיד מבינים את זה".

"לש"ס ויהדות התורה יש מנדט אחד פחות מיש עתיד. אפשר להרכיב איתם ממשלה", אמר דנון. הוא כינה את התנהלות יש עתיד "סחטנית", ואמר כי זו לא פוליטיקה ישנה, אלא סחטנות ישנה.

המאבקים והמחלוקות שנותרו עדיין בין 'יש עתיד' לליכוד ביתנו', הם סביב תיק החינוך ותיק הפנים, כאשר כל אחת מהמפלגות דורשת את התיקים הללו לחברי מפלגתה.

ב'יש עתיד' דורשים שהממשלה הבאה תמנה רק 21 שרים, מה שמאלץ את נתניהו לחזור בו מההסכם עם ציפי לבני ולהפחית לה את תפקיד השר השני, אך לבני מתנגדת לכך נחרצות. לפיד הציע לליכוד כי יתנו ללבני את התיק השני על חשבון הליכוד, העיקר שרף 20 השרים לא יחצה.

בנתיים נראה כי ישנו משבר ראשון בין נפתלי בנט ויאיר לפיד, סביב הדרישה המשותפת של שניהם לקבל את תפקיד יו"ר וועדת הכספים, מה שמלמד על חוסר תיאום בין השניים.

הפרשן הפוליטי רביב דרוקר אמר כי יש כעסים רבים מכל צדדי המשא ומתן, כולל מצד נפתלי בנט כלפי יאיר לפיד. לדבריו, בבית היהודי טוענים כי הרבה מהישגיו של לפיד הגיעו על-גבי הבית היהודי, אך למרות זאת הוא ממשיך להתעקש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר