אריה דרעי : "אלי ישי יצא לחופשה"

לאחר המהפך בהנהגת תנועת ש"ס, נפגשו הבוקר אריה דרעי ואלי ישי בביתו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף, לאחר-מכן הודיע ישי כי הוא מבקש לצאת לחופשה קצרה. מקורביו של ישי אומרים הבוקר כי ככל הנראה ישי מתכוון להחזיר תשובה שלילית לתפקיד החדש שהוצע לו (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצא לחופשה. דרעי וישי בימים שמחים יותר (צילום: פלאש 90)

לאחר המהפך בהנהגת תנועת ש"ס ויממה בלבד לאחר דבריו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף על החזרת הפיקדון לאריה דרעי, נפגשו הבוקר (ראשון) דרעי וישי לפגישה קצרה בבית הרב, לאחריה הודיע ישי כי הוא מבקש לצאת לחופשה קצרה.

מקורביו של ישי אומרים הבוקר כי התפקיד של יו"ר מעיין החינוך התורני הוא כניסה למיטה חולה, וככל הנראה ישי מתכוון להחזיר תשובה שלילית לתפקיד החדש שהוצע לו, אך כעת אין בכוונתו לפרוש מהחיים הציבוריים.

בראיון ל'גלי צה"ל', אמר דרעי הבוקר כי "מגיע לאלי ישי את כל הכבוד שהוא שמר על 'הפיקדון' והוא עשה את זה בסדר גמור, והוא שמר על אחדות ויציבות, אבל אם כל הכבוד יש עניין של הבטחה, במיוחד של גדולי ישראל, הרב הבטיח את זה, לקחת פיקדון תחזיר אותו בחזרה".

דרעי סיפר על הפגישה הקצרה עם ישי הבוקר ואמר כי "פגשתי את אלי ישי הבוקר בביתו של הרב, אני מתכונן לזמן אותו אלי בימים הקרובים, הוא יצא כעת לחופשה הוא יחזור מהחופשה בריא וחזק. אני רוצה שהוא יעבוד איתנו ביחד, אנחנו נעזור אחד לשני".

קראו גם:

מרן הגאון רבי עובדיה יוסף אמר אמש בשיעור השבועי כי "הרב אריה דרעי מייסד התנועה, עשר שנים בערך היה שר הפנים והיטיב לכל הישיבות, בלי הבדל ספרדים-אשכנזים. הגאון הרב שך אמר בפיו, 'יש לנו צעיר אחד, ספרדי, שעשה מה שלא עשו אגודת ישראל 40 שנה', במשך שנים החזיק את הישיבות".

"הרבה כוללים היו רוצים להתמוטט ובא הוא והושיע אותם, עץ חיים למחזיקים בה, קרה מה שקרה ולקחו אותו לבית הסוהר, ואחר כך שיצא לא היה מותר להחזיר אותו, יש חוק, חוק בגימטריה גיהנום, מה לעשות, לא יכולנו להחזיר אותו", הוסיף הרב.

"לפני כמה חודשים עבר הזמן, והיה מותר כבר להחזיר אותו, וזה היה פיקדון בידינו, לפני שנכנס לכלא הבטחתי לו 'זה הפיקדון בידינו מתי שתצא אתן לך לחזור', אבל לא יכולנו, עכשיו אפשר לנו להחזיר אותו, איו מישהו שיכול לפגוע בנו, ואז החזרנו את הפיקדון לידו, זה הסיבה שמנינו אותו לראשות המפלגה", הוסיף הרב.

באשר לאלי שי, אמר הרב כי "ידידנו רבי אליהו ישי, איש צדיק וישר, בכל ביתי נאמן הוא, אני אסיר תודה שתמיד עשה הכל בחכמה ובענווה, אף פעם לא התנשא, כל מה שהצליח היה תולה שהיה שומע לקול תורה, אני מודה לו על מה שעשה, שה' יאריך ימיו ושנותיו, כל אשר יעשה יצליח, יהי ה' עמו, אורך ימים בימינה ובשמאלה עושר וכבוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר