ימי התהילה חוזרים

ערב חג: דרעי והרב גרוסמן מחזקים מפורסמים חילוניים

משדר לא-שגרתי נערך אמש בתחנת הרדיו של קול ברמה: הרב דוד גרוסמן והרב אריה דרעי ניהלו משדר של חיזוק. "אני שמח לחזור לערוצי הקודש", אמר דרעי וסיפר על ימי הפיראטיים. השחקן איתי שכטר, הזמר קובי פרץ והעיתונאי צבי יחזקאלי - הבטיחו לארגן שיעור תורה פעם בחודש. מיוחד (חדשות, בכיכר)

דרעי וגרוסמן באולפן (צילום: עוזי ברק)

חוזר לימים הטובים: חיוך רחב התפשט על פניו של יו"ר ש"ס לשעבר הרב אריה דרעי, כשהתיישב באולפן הממוזג ב"קול ברמה", לצד רבה של מגדל-העמק הרב דוד גרוסמן.

מאות משדרי חיזוק ניהל בעבר דרעי, בערוצי הרדיו הפיראטיים שנסגרו בכל יומיים. מאז, הם הספיקו לגווע, כשחלק ממנהלי התחנות נזרקו לכלא.

דרעי אוהב את הקונסזוס: לדבר עם ה´עמך´ על חיזוק, לעודד על לימוד תורה, לחזק בנושאים רוחניים. זה מה שהוא עשה אמש (שני) ב"קול ברמה", במהלך משדר מיוחד שנמשך מספר שעות לקראת ראש-השנה.

אבי מימרן (מי שבימים כתיקונם מצליף בדרעי שאלות פוליטיות במהדורה המרכזית של התחנה) ודוד חכם (מגיש התוכנית "מלווה מלכה") - הנחו את המשדר.

והכל היה לפתע נראה כמו פעם: אותם שדרנים (בעבר היו בערוצי הקודש), אותם אורחים, אותם מאזינים, אותה אווירה. רק דבר אחד השתנה: הפעם, התחנה חוקית.

במהלך המשדר המיוחד, עלו מאזינים שונים שקיבלו עליהם ´קבלות´. גולת הכותרת של המשדר, היה ה´קבלות´ שלקחו על עצמם אישים חילונים מפורסמים.

ראשון ברשימה היה שחקן הפועל תל-אביב איתי שכטר. גולשי "כיכר השבת" מכירים אותו מהידיעה על הקידוש השם שהוא גרם לפני שבועיים, במהלך משחק באוסטריה. שכטר, שלף ברגע הניצחון, כיפה אדומה והניחה על ראשו כשהוא זועק "שמע ישראל".

שכטר עלה לשידור וקיבל על עצמו לארגן שיעור תורה פעם בחודש, עבור שחקני הפועל תל-אביב. הרב גרוסמן התנדב להיות הראשון שימסור את השיעור, דרעי הבטיח להגיש את השיעור בשבוע שלאחר-מכן.

הזמר קובי פרץ עלה הוא לשידור והבטיח גם לארגן שיעור אחת לחודש. "אני הולך איתך לכל מקום, מה שתגיד לי אני איתך", אמר פרץ לדרעי בהערצה.

גם הפרשן לענייני ערבים בערוץ 10, צביקה יחזקאלי, שמתחזק בשנים האחרונות - קיבל על עצמו לארגן שיעורי תורה לעובדים בערוץ 10. "אני מוכן למסור שיעור, בתנאי שלא ידברו על פוליטיקה", אמר דרעי ליחזקאלי.

הרב גרוסמן דיבר על המוזיקה היהודית שמקרבת. "שיר אחד יכול להחזיר הרבה בתשובה", התבטא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר