המהפך בהנהגת ש"ס

דרעי לאחר ההכרזה: מודה לישי, אין שמחה של שררה

לאחר 13 שנה - בש"ס משנים את הנהגת התנועה. ח"כ אלי ישי הודח סופית מתפקידו כיו"ר המפלגה, ואל תפקיד היו"ר הוחזר ח"כ אריה דרעי. לאחר ההכרזה, יצא דרעי ואמר: "יש לנו משימה לפנינו, אני לא רואה בזה שררה, אני רוצה להודות לחבר הכנסת אליהו ישי שניווט את הספינה" • צפו בוידאו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ישי כהן. תמונה: פלאש 90)

המהפך בהנהגת תנועת ש"ס: יו"ר ש"ס החדש-ישן אריה דרעי יצא אמש (חמישי) לאחר החלטת מועצת חכמי התורה למנותו כיו"ר המפלגה ואמר כי בפני המפלגה ניצבות משימות קשות

דרעי, שיצא לבדו אל העיתונאים בזמן שאלי ישי עשה את דרכו לביתו פתח את דבריו ואמר: "מועצת החכמים החליטה, ההחלטה היא ברורה".

דרעי הודה ליו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי: "ראשית אני רוצה להודות לחבר הכנסת אליהו ישי, שבמשך תקופה ארוכה מאוד, בים סוער, בתקופות לא קלות, גם אופוזיציה וגם קואליציה, ניווט את הספינה בכשרון ובטוב טעם".

דרעי דיבר על התפקיד שקיבל ואמר: "יש לנו משימה לפנינו, אני לא רואה בזה שררה, אין לי שמחה של שררה, אני יודע כעת את כובד המטלה הנוראה, יש לנו משימות קשות, במיוחד שאנחנו באופוזיציה, יש לנו בחירות לרשויות המקומיות, נושא תקציב המדינה, חוקים שמשנים את הסטטוס קוו במדינת ישראל בנושא היהדות".

יו"ר ש"ס התייחס למחלוקות הקשות ששררו בחודשים האחרונים בתוך התנועה ואמר: "כל מה ששמעתם בתקופה האחרונה, אני לא רוצה לחזור על זה, הכל בטל ומבוטל, אני מבטיח שאני יעשה כל מאמץ כדי שתשרור אהבה ואחווה".

דרעי דיבר גם על מה שהתרחש מאחורי הקלעים בפגישת מועצת חכמי התורה: "זכות גדולה נפלה בחלקינו, שיש לנו בראשינו את מרן נשיא ישראל, מי שראה איך הוא מנווט את הדברים היום, באיזה דרכי נועם, באיזה חכמה, באיזה תבונה, באיזה רגישות של בן אדם לחברו כדי לא לפגוע חלילה וחס, ראה מה זה מנהיג הדור-רועה ישראל"

לסיום, הבטיח דרעי אופוזיציה לוחמת: "אנחנו הולכים בסיעה, בכנסת, בראשותו של אריאל אטיאס, נתחיל להיות אופוזיציה לוחמת, לוחמת, לוחמת".

מועצת חכמי התורה אמש (צילום: יעקב כהן)

כאמור, דקות קודם לכן הודיע מזכיר מועצת החכמים רפאל פנחסי כי אריה דרעי ימונה ליו"ר תנועת ש"ס, אלי ישי ימונה לאחראי תחום החינוך במפלגה ויו"ר רשת החינוך התורני, כאשר במקביל אריאל אטיאס ימונה ליו"ר הסיעה בכנסת.

פנחסי ציין כי השר לשעבר ח"כ אלי ישי, עליו הוטל תפקיד יו"ר רשת מעיין החינוך התורני, והאחריות על תחום החינוך בסיעה, ביקש ארכה של עשרה ימים בכדי לשקול את צעדיו.

ישיבת 'מועצת חכמי התורה' ממנה נעדר הגאון רבי שמעון בעדני עקב מצבו הרפואי, נפתחה בסמוך לשעה 21:00, כאשר חברי המועצת קראו פרק תהילים לרפואתו של הרב בעדני. הישיבה נמשכה מספר שעות מעבר למתוכנן, ואורכה נחשב לחריג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר