"אסור לעבור לסדר היום"

דרעי: נתניהו פוגע בערכים היהודים, חוסר רגישות

סערת המסעדות הטרפות בהן בילה ראש הממשלה פעם אחת עם פטרונו שלדון אדלסון ופעם אחרת עם אילי הון יהודיים אחרים, ממשיכה להכות גלים. וכעת יו"ר ש"ס אריה דרעי מגיב ותוקף את ראש הממשלה על שפגע בערכים היהודיים הבסיסיים. בדבריו קורא דרעי לראשי הבית היהודי לפרוש מהממשלה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו (צילום: יעקב כהן)

נתניהו ומסעדות טרפות: יו"ר ש"ס אריה דרעי במתקפה קשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שסעד פעמיים במסעדות טרפות בארה"ב בערב יום הכיפורים תוך כדי פגיעה ישירה ברגשות הציבור היהודי בארה"ב, בישראל וברחבי העולם.

דרעי תקף הבוקר את ראש הממשלה כשהוא קורא לנפתלי בנט לעשות מעשה: "אני קורא למפלגת הבית היהודי וראשיה לעשות מעשה בעקבות הפגיעה המתמשכת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושריו בערכים המקודשים של העם היהודי".

דרעי סקר בקצרה את הפגיעה במורשת היהודית בחודשים האחרונים על ידי בכירי הממשלה ואמר: " זה התחיל עם סרובו של שר האוצר של מדינת ישראל למכור את החמץ בערב פסח, וכינוס מסיבת עיתונאים בשבת, וכעת כבר פעם שניה שראש הממשלה סועד בחוסר רגישות משווע במסעדת טריפה בחוצות, לא יתכן שעל דברים היקרים לכל יהודי באשר הוא, הם יעברו לסדר היום".

הבוקר דיווח העיתון "מעריב סופהשבוע" כי לאחר ארוחת הטריפה של ראש הממשלה יחד עם ידידו המיליארדר שלדון אדלסון במסעדת הטריפה בניו יורק המשיך נתניהו למפגש נוסף במסעדת פירות ים ושרצים נוספת אף היא במנהטן. על פי הדיווח בעיתון, מדובר באחת המסעדות היוקרתיות והיקרות ביותר באזור ניו־יורק: "the chart house", הממוקמת על המזח על שפת הנהר וצופה על מנהטן כולה.

נתניהו עצמו הגיב ל'גלובס' לעצם הפגישה עם אדלסון במעסדת הטרפה ואמר כי: "זו היתה פגישה פרטית עם מכר ותיק".

גם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תקף בימים האחרונים את נתניהו ואמר כי"מדובר בחוסר רגישות חמור כלפי יהודי העולם והעם בישראל".

לדבריו, "ראש ממשלת ישראל אמור לייצג את כלל האוכלוסיות והיה צפוי שיגלה רגישות. אבל לאחר שהוא יושב בממשלה עם שר האוצר שעושה מסיבת עיתונאים בשבת , אין פלא שהתדרדר למצב כזה שיושב במסעדת טריפה לעין כל. כשישראל יורדים - יורדים עד התהום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר