אריה דרעי באוהל המחאה: 'התפללתי בשבילכם'

יו״ר תנועת ש"ס לשעבר, אריה דרעי, ביקר היום במאהל המחאה בחולון והביע תמיכה. "קורא לאלי ישי ולחבריי בש"ס שיפעלו כדי לפתור את המצוקה הזאת". דרעי הסביר במהלך ביקורו במאהל כי בחר להגיע דווקא עכשיו כשכל התומכים נעלמו. "כל החודשים האחרונים החזקתי לכם אצבעות והתפללתי בשבילכם"

ישראל כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (פלאש 90)

הבוקר הגיע יו״ר תנועת ש"ס לשעבר, אריה דרעי, למאהל המחאה שבשכונת ג'סי כהן בחולון כדי להביע את תמיכתו ולחזק את היושבים בו.

על פי הדיווח במעריב, דרעי הסביר במהלך ביקורו במאהל כי בחר להגיע דווקא עכשיו כשכל התומכים נעלמו. "כל החודשים האחרונים החזקתי לכם אצבעות והתפללתי בשבילכם", אמר דרעי ליושבי המאהל.

"ראיתי שהמאבק הזה חזק ולא רציתי שהוא יתקלקל על ידי אנשים שידברו על התערבות מתוך כוונות פוליטיות. אבל לצערי, ביום שנגמרה המחאה היפה וכל היפים והאמיצים עזבו, ראשי הערים התחילו לטעון שבמאהלים יש סמים, עכברושים ופשע וחלקם ניסו לפנות אותם.

"אני אעשה את כל מה שאני יכול כדי שהמחאה הזאת לא תיגמר בשום אופן מבלי שייפתר משבר הדיור", הוסיף דרעי.

הוא מתח ביקורת על המלצות ועדת טרכטנברג, והוסיף כי הן אינן פותרות דבר. "אין צורך בועדות ולא צריך פרופסורים. מספיק לב כדי לפתור את הבעיה הזאת".

"הילדות שלי עברה עליי כאן במעברות ואני יודע בדיוק מה קורה כאן. מפה, אני קורא לאלי ישי ולחבריי בש"ס שיפעלו כדי לפתור את המצוקה הזאת", אמר דרעי.

"היום אין לי כלים להביא לשינוי ואין לי תפקיד, אולם יש בי רצון לעודד ולחזק את מי שיכול. אוי לנו אם נפתור רק חלק מהבעיות
ונגמור את המחאה כשהאנשים שפה עדיין יישארו בשפל התחתית. אם לא נפתור את הבעיות של השכבות החלשות, אנחנו לא ראויים להיקרא חברה", אמר דרעי. 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר