פרסום ראשון

לאחר שנה וחצי: האוטובוסים חוזרים לשכונת מאה שערים

במשך למעלה משנה וחצי, נמנעו אוטובוסי חברת 'אגד', לעבור דרך רחובות שכונת 'מאה שערים' בירושלים בשל אלימות שהופנתה נגדם. ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר פגישה שהתקיימה בין ח"כ אמנון כהן, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, הוחלט כי החל מהשבוע הבא ישובו האוטובוסים לעבור דרך השכונה. כל הפרטים

ישי כהן | כיכר השבת |
אוטובוס 'אגד' מותקף במאה שערים. (חדשות 24)

פרסום ראשון: לאחר יותר משנה וחצי, במהלכם אוטבוסים של חברת 'אגד' לא נכנסו לשכונת 'מאה שערים', בשבוע הבא האוטבוסים צפויים לחזור ולעבור דרך רחובות השכונה.

ל'כיכר השבת' נודע כי למהלך הזה אחראית המשטרה שביקשה לאחרונה מ'אגד' לשוב ולהכניס את האוטבוסים לשכונה, אך באגד החליטו להימנע מכך.

מה שהכריע את המהלך, היתה התערבותו של יו"ר וועדת הפנים של הכנסת ח"כ אמנון כהן (ש"ס) שבחודש האחרון שוחח עם השר לביטחון פנים יצחק אהרנוביץ ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו.

השיחה הגיעה לאחר מהומות הסיקריקים בחודשים האחרונים, ובמהלך השיחות הדגיש ח"כ אמנון כהן כי תושבים משכונת מאה שערים יוצרים איתו קשר ואומרים לו "אנחנו לא הולכים לרופא כי אין לנו אוטובוס".

כאמור, לאחר השיחה הוחלט כי החל מהשבוע הבא האוטבוסים של אגד יחזרו לשכונה.

יצוין כי האוטובוסים של אגד הפסיקו להכנס למאה שערים בעקבות אלימות שהופנתה נגדם, ונזק רב שנגרם כתוצאה מכך לאוטובוסים.

בשכונת מאה שערים אומרים הצהריים בעקבות ההחלטה: "אין לנו שום בעייה שיכנסו אוטבוסים למאה שערים, אבל אנחנו מזהירים אם יהיו פרסומות של נשים אנחנו לא נשתוק!, כל עוד ולא יהיה פרסומות שכאלו רוב התושבים מגבים את המשטרה, יתכן שקבוצת הסיקריקים יתעמתו איתם אבל זה רק פלג קטן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר