האיש שמאכיל עשרות אלפי בני אדם במירון • ראיון

מאות אלפי בני אדם צפויים להגיע למירון בסוף השבוע. אליעזר פרלמוטר, מנהל בית הכנסת האורחים במירון, יאכיל עשרות אלפים מתוכם. צפו בראיון שהעניק ל"כיכר השבת" (ל"ג בעומר)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: צביקה גרוניך)

עשרות אלפי בני אדם יעלו בסוף השבוע הקרוב ליישוב מירון בכדי להשתתף בהילולת רבי שמעון בר יוחאי. העולים, יגיעו ללא אוכל ושתייה, אולם יוכלו לאכול ולשתות בהכנסות האורחים בהר.

אליעזר פרלמוטר, מנהל הכנסת אורחים במירון, סיפר בראיון ל"כיכר השבת" על ההכנות לחגיגות: "אנחנו עובדים מפסח, ישנם מוצרים שרכשנו עוד קודם פסח, כמובן שרק עכשיו העלינו את הכל להכנסת אורחים. חדר האוכל ריק משולחנות ועמוס בחלק מהפרודוקטים, המשאית בחוץ נמצאת ומעמיסה מלמטה עוד דברים, חד פעמי, חמוצים, כל מה שצריך".

"הכנו כמויות עצומות של חד פעמי, למעלה ממאה אלף איש צפויים להגיע ואנחנו מקווים שהשם יעזור שזה יילך טוב", הוסיף פרלמוטר. "כל שנה הכמויות גדלות כי המציאות מוכיחה שאנשים מגיעים יותר ויותר".

"אני חושב שיהיו בעיות כי זו המציאות, ברגע שמלחיצים את הקהל אז יש קהל שאומר רגע אני לא אבוא מחר אלא היום לפני ל"ג בעומר. דיברתי עם כמה אנשים שיש להם רכב פרטי ומכיוון שהם שמעו שאין גישה למירון עם רכבים אז הם הגיעו היום כשנותנים להם לעלות".

למרות זאת, הוא מקווה כי לבסוף האזהרות על הקריסה לא ישפיעו וההמונים אכן יגיעו: "אנחנו לוקחים בחשבון שיגיעו יותר אנשים למרות מה שהם אומרים. אל תשכח בשבת הקרובה אנחנו מחלקים אוכל לעשרת אלפים איש, אנחנו מחלקים הכול חוץ ממרק, כי יש לנו בעיה עם הביטחון שמא יישפך".

"יש לנו אישור כל השנה ממשרד הבריאות ולא רק בל"ג בעומר. תהיה השגחה צמודה של משרד הבריאות. בל"ג בעומר יש לנו את ההכשר של "העדה החרדית" ובימות השנה ישנם שלושה אנשים מטעם "העדה" שמשגיחים כאן. הכלל הראשון שלהם הוא הניקיון אז כמובן שלא יכול להיות אוכל לא טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר