הנדקר מדבר

הבחור שנדקר סמוך לציונו של שמעון הצדיק: חיי ניצלו בנס

"ה' הסיט את הסכין שבה נדקרתי הצידה. אם היא היתה פוגעת מילימטר משם, זה היה מסתיים אחרת" - כך אומר משה פראנק בן ה-23 שנדקר בסוף השבוע סמוך לציון שמעון הצדיק, ומאושפז בבית-חולים. היום הוא מדבר עם "כיכר השבת" בראיון וידאו בלעדי. הוא משחזר את רגעי הדקירה ומדבר על הפחדים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ישי כהן)

ביום חמישי עשה משה פראנק (23) את דרכו לקבר 'שמעון הצדיק' בירושלים. כששב מהתפילה התנפלו עליו שני מחבלים ודקרו אותו בסכין.

את פראנק פגשנו היום בבית החולים בשעה שלמד עם החברותא הקבוע שלו (אחד מחשובי חסידי 'תולדות אהרון'). בראיון בלעדי ל'כיכר השבת' הוא משחזר את האירוע הקשה שחווה, מדבר על הפחדים ועל ההתמודדות עם הכאב.

"ביום חמישי בערב שבתי מציון שמעון הצדיק. בדרך, קפצו לעברי שני ערבים נתנו לי אגרופים וברחו, הלכתי כמה פסיעות, ואז אני מרגיש כאב בצד. אני מניח את היד שלי ואני רואה הרבה דם. התקשרתי למד"א, סיפרתי להם שדקרו אותי ושאני נמצא ליד תחנת דלק. הלכתי עד המלונות ומצאתי בחורים שהולכים לכיוון הציון, אחד מהם עזר לי לכסות את החתך השני. הנחתי את ידיי על אחד החתכים עד לבוא האמבולנס".

לדברי פראנק, הוא זיהה את תוקפיו וראה שהם נמלטים לכיוון הר הזיתים. "מיד עם בוא האמבולנס, שאל אותי שוטר שאלות בסיסיות. מאוחר יותר, בבית-החולים, עברתי תחקור מקיף על-ידי איש שב"כ.

"אני מרגיש שהיה לי נס גדול, קודם כל שלא הלכתי לעולם הבא ונשארתי בחיים ב"ה, ה' הסיט את הסכין הצידה", אומר פראנק בהתרגשות. "אם הסכין הייתה זזה מלימטר הצידה היא היתה פוגעת חס ושלום בכבד וה' ירחם מה שהיה קורה".

פראנק נשאל מדוע, לדעתו, כלי התקשורת כמעט והתעלמו מהאירוע לחלוטין.

"יכול להיות שזה בגלל שאני חרדי, אבל באמת שזה לא מפריע לי", הוא אומר. "אני מאמין בה' שהוא עשה לי את זה".

פראנק מציין שבינתיים, אף גורם רשמי לא ביקרו בבית-החולים.

"כרגע אני לא יודע אם אמשיך ללכת ברגל לציון שמעון הצדיק. אני חושש, ויש לי פחדים רבים בעיקר בשעות הלילה", הוא אומר.

(צילם וראיין: ישי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר