בעקבות הטרגדיות בשנים קודמות

הגראי"ל שטיינמן מזהיר: "טיולי מים - מקום סכנה"

בעקבות האסונות בהם קיפחו לא פעם את חייהם בחורי ישיבות צעירים, מתבטא מרן ראש הישיבה הגרא"יל שטיינמן בחומרה נגד טיולים במסלולים שיש בהם סכנה. בימי חול המועד הורה הרב שטיינמן לראש ישיבה מדרום הארץ לבטל טיול שתוכנן "מסלולים בהם נכנסים למים הינם מקום סכנה" אמר הגראי"ל (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ')

מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן מזהיר מפני טיולים במסלולי מים: "מקום סכנה, אין לבחורי ישיבות לטייל בהם".

בעקבות האסונות הקשים שאירעו בתקופת בין הזמנים בשנים האחרונות, בהם ל"ע אף קיפחו את חייהם תלמידי ישיבות צעירים, מורה מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן לראשי הישיבות, להורים ולבחורים עצמם להקפיד על הזהירות המתבקשת במהלך הטיולים ולהקפיד במיוחד שלא לסייר באזורים או במסלולים בהם נשקפת סכנה חלילה לחיי אדם.

מרן ראש הישיבה מזהיר במיוחד מפני ההליכה והטיול במסלולי מים וזאת עקב החשש מטביעה ומאירועים נוספים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במהלך חול המועד של חג הפסח, נכנס אחד מראשי הישיבות בדרום הארץ אל מרן הגראי"ל שטיינמן, ונועץ עימו בנוגע לטיול במסלול הכולל הליכה במים אותו מתכוונים בישיבה לערוך בתקופת בין הזמנים.

מרן הגראי"ל שטיינמן הבהיר בנחרצות כי דעתו אינה נוחה מהעניין, והורה לראש הישיבה לבטל את הטיול המתוכנן. "מסלולים בהם נכנסים למים הינם מקום סכנה ואין לבחורים לטייל בהם". הורה מרן הגראי"ל שטיינמן לראש הישיבה.

גם בחורי ישיבה ממרכז הארץ שהגיעו בימים האחרונים אל מעונו של מרן הגראי״ל על מנת לשמוע את חוות דעתו בעניין הטיולים בימי בין הזמנים, שמעו ממנו דברים תקיפים לפיהם בעקבות האסונות הרבים יש להקפיד על משנה זהירות ולא להיכנס למקום שיש בו אפילו חשש קטן של סכנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר