תגובות סוערות לדברי מרן

נתניהו מבהיר, הפלסטינים מוחים וח"כ פוער את פיו

ראש צוות המו"מ הפלסטיני סאיב עריקאת מגיב לדבריו של הרב עובדיה יוסף: "זו קריאה לרצח עם נגד הפלסטינים". יו"ר בל"ד ג´מאל זחאלקה ליועץ המשפטי לממשלה: העמד את נשיא מועצת חכמי התורה לדין. דובר הרשות הפלסטינית, רסאן אל-ח´טיב, מגנה. וראש-הממשלה נתניהו: "זו לא עמדת הממשלה" (חדשות)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |

(צפו בוידאו, באדיבות חדשות ערוץ 2)

ברשות הפלסטינית, כצפוי, לא אהבו את דבריו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א אתמול במהלך שיעורו השבועי, שאיחל למותו של אבו מאזן והפלסטינים.

ראש צוות המו"מ הפלסטיני סאיב עריקאת הגיב היום ואמר כי דבריו של הגר"ע יוסף הם "קריאה לרצח עם נגד העם הפלסטיני". הוא כינה אותם "עלבון מוחלט לניסיונותינו לקדם את תהליך השלום".

והיו גם מי שלקחו את הגינוי צעד אחד קדימה. יו"ר בל"ד חבר הכנסת ג´מאל זחאלקה פנה בעקבות דברי הרב עובדיה יוסף ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בדרישה, לא פחות ולא יותר, להעמיד את נשיא מועצת חכמי התורה לדין. הנשמע כדבר הזה?

"דברי הרב יוסף אינם הבעת דעה אלא אקט פלילי שיש להעניש עליו", התבטא הח"כ בחוצפה.

"אם חס וחלילה איש דת מוסלמי היה מתבטא נגד יהודים באותן מילים, הוא היה נעצר מייד. דבריו של הרב יוסף חמורים במיוחד כי הם חוזרים פעם אחר פעם", אמר זחאלקה.

דובר הרשות הפלסטינית ברמאללה, רסאן אל-ח´טיב, גינה אף הוא את הדברים וכינה אותם "הסתה קיצונית".

הבכיר הפלסטיני קרא לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, וליו"ר ש"ס, שר הפנים אלי ישי, "לגנות באופן ברור וישיר" את המסר של הדרשה.

וגם לראש-הממשלה בנימין נתניהו יש מה להגיד בנושא. "דברים אלה אינם משקפים את גישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולא את עמדת ממשלת ישראל. ישראל באה למשא ומתן מתוך רצון להתקדם עם הפלסטינים להסכם שישים קץ לסכסוך ויבטיח שלום, ביטחון ויחסי שכנות טובים בין שני העמים", נמסר מלשכתו.

כזכור, במהלך דרשתו השבועית אתמול אמר הרב עובדיה יוסף: "אבו-מאזן וכל הרשעים האלה – שיאבדו מהעולם. יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר, בהם ובפלסטינים האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר