הקלטה בלעדית

הגר"ש כהן: בנט, אני אוהב אותך, אבל תחזור בתשובה

לאחר המתקפה נגד יו"ר 'הבית היהודי', וציבור חובשי הכיפות הסרוגות, משמיע הגאון הרב שלום כהן דברים מפוייסים כלפי נפתלי בנט: "אם הקב"ה אוהב אותך, אז גם אני אוהב אותך, אבל בתנאי שתחזור בתשובה, תזכה באלול הזה לצאת כל נגד המשוגעים", אמר הרב כהן • צפו בוידאו חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

לקראת פיוס? הגאון רבי שלום כהן, ראש ישיבת 'פורת יוסף' וחבר מועצת חכמי התורה התייחס הערב (יום א') לקרע החרדי מול שר הדתות נפתלי בנט, ושלח אליו מסר של פיוס, לפיו: "אני אוהב אותך, אך בתנאי שתחזור בתשובה".

כזכור, בשבועות האחרונים תקף הגר"ש כהן את חובשי הכיפות סרוגות וכינה אותם 'עמלקים', כאשר באחת מדרשותיו הוא אמר כי מצביעי 'הבית היהודי' יילכו לגיהנם, אולם הערב, משמיע הגר"ש כהן דברים רכים ומפוייסים יותר כלפי הנהגת 'הבית היהודי'.

במהלך שיעור פנימי לבחורי ישיבות במעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף התייחס הגר"ש כהן לשר הדתות נפתלי בנט ואמר: "מרן (הגר"ע יוסף - י.כ) הזכיר לנו את אותו תינוק שנשבה ונהיה שר גדול, בסוף חזר בתשובה עד הסוף" פתח הגר"ש כהן את דבריו.

"בזה אני קורא לשר הדתות שקוראים לו בנט. בנט - מי שיעשה חשבון זה בגימטריה 'זדים'" אמר הרב כהן, "אני מבקש ממך בנט, אתה שר הדתות, הקב"ה זיכה אותך שעכשיו יש לך רבנים ראשיים מהיהדות החרדית, זיכה אותך שאתה תמשיך איתם".

הגר"ש כהן המשיך את דבריו: "אני רוצה להגיד לך, אומנם הגימטריה שלך זה זדים, אבל תדע לך שיש עוד גימטריה אחת, גימטריה 'אני', תהיה אני לדודי ודודי לי, תחזור בתשובה, אני מבקש ממך תחזור בתשובה".

"תזכה באלול הזה לצאת כל נגד המשוגעים, נגד כל הרשעים, ותחזור בתשובה, אתה והסגן שלך, ובעז"ה אם אתה תחזור בתשובה אז גם הלפיד יחזור בתשובה, וגם הביבי שנקרא ביבי שאני לא יודע מה-הוא הביבי הזה, שכולם יחזרו בתשובה".

"תדע לך, תדע לך" קרא הגר"ש כהן לנפתלי בנט: "כל אלה שלא אומרים את המילים האלה - זה מפני ששונאים אותך, אם אני אומר לך את הדברים האלה זה מפני שאני אוהב אותך, אם הקב"ה אוהב אותך - גם אני אוהב אותך, אבל בתנאי שתחזור בתשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר