דלף לרשת: כך ייראה אייפון 6?

אתר אינטרנט צרפתי טוען כי כך ייראה מכשיר האייפון החדש של 'אפל', דק יותר מהמכשירים הקודמים ובעל מסך גדול. בעצם; למה לפרט יותר מידי, פשוט צפו בתמונות (טכנולוגי, סלולר)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(מתוך "nowhereelse.fr")

תמונות שפורסמו באתר האינטרנט :"nowhereelse.fr", הציגו את מה שעשוי להיות מכשיר האייפון הבא של חברת אפל (אייפון 6). בתמונות נראה דגם האייפון כדק יותר מהמכשירים שהושקו עד עתה, כאשר מסך המכשיר גם נראה גדול יותר. עדיין לא ברור אם התמונות שפורסמו תואמות את מראה המכשיר העתידי.

כך ייראה האייפון הבא?

וככה הוא נראה כשהמסך כבוי (מתוך "nowhereelse.fr")
ככה הוא כבוי, בצבע לבן (מתוך "nowhereelse.fr")
וככה הוא בצבע לבן + מסך פועל (מתוך "nowhereelse.fr")
אהבתם? (מתוך "nowhereelse.fr")

כזכור, בשנה הלועזית שעברה השיקה 'אפל' שני מכשירי סלולר, אייפון 5S ואייפון 5C, דגם ה-5C המוזל, התברר עם הזמן ככישלון עצום מבחינה מסחרית.

לפי דו"ח המכירות של 'אפל', ברבעון הפיסקלי הראשון של 2014 רשמה החברה הכנסות בסך של 57.6 מיליארד דולר. כאשר היא מכרה 51 מיליון יחידות של מכשירי אייפון ו26 מיליון מכשירי אייפד. בגזרת מכשיר האייפון המוזל שהשיקה החברה ב-2013, דגם האייפון 5S, רשמה החברה כישלון. מכירותיו של המכשיר ברחבי העולם היו נמוכות מאלו להן ציפו בחברה קודם השקתו.

לפי ההערכות, גם בהשקה הבאה צפויה אפל להציג שני מכשירים - מוזל ויוקרתי, וזאת למרות כישלונו החרוץ של הדגם המוזל שהוצג בשנה שעברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר