הוט מובייל נקנסה על גביית תשלומים מלקוחות שחייגו למוקדי השירות שלה

חברת הסלולר הוט מובייל נקנסה על ידי משרד התקשורת בלמעלה מ-40 אלף שקל בגין גביית תשלומים מלקוחותיה שחייגו למרכזי השירות והתמיכה של החברה. במקביל, החזירה החברה ללקוחותיה סכום של 16,000 שקלים בגין החיוב האסור. הוט מובייל: "מדובר בטעות טכנית שנעשתה בתום לב ותוקנה מיד".

חיים אבני | כיכר השבת |
לוגו הוט מובייל (צילום: ללא קרדיט)

משרד התקשורת הודיע כי החליט להטיל עיצום כספי על חברת הסלולר 'הוט מובייל' בגין תשלום שגבתה שלא כדין מכ-12 אלף מלקוחותיה, אשר התקשרו למוקדי הפניות הטלפוני לשירות תקלות - התקשרות שעל פי הוראות משרד התקשורת חייבת להינתן ללא תשלום.

בשל כך, ובהתאם למדיניות שר התקשורת גלעד ארדן, והנחייתו ליישם משטר אפקטיבי של אכיפה, החליט המשרד להטיל עיצום כספי על חברת הוט מובייל בסכום של 44,420 שקל, זאת בהתאם לכללי האכיפה הקיימים בחוק התקשורת.

על פי החוק, במקרים כגון אלו, כאשר חברות הסלולר מבצעות גביית יתר, רשאי משרד התקשורת לקנוס את החברה בסכומים גבוהים בהרבה. אלא שבעקבות הטיפול המהיר של 'הוט מובייל', והטענה כי מדובר בטעות שנעשתה בתום לב, החליט המשרד להסתפק בקנס האמור.

בנוסף, טוענים במשרד התקשורת, כי בעקבות פעולת הפיקוח שביצע המשרד בנושא, החזירה 'הוט מובייל' למנוייה את התשלום שנגבה מהם שלא כדין על סך של 16 אלף שקל.

משרד התקשורת מסר, כי ימשיך לפקח ולאכוף את ציות חברות התקשורת להוראות הרישיון והחוק, במטרה שציבור הצרכנים יקבל את מלוא זכויותיו.

מ'הוט מובייל' נמסר בתגובה: "מדובר בטעות טכנית שנעשתה בתום לב ותוקנה באופן מידי. עם היוודע הטעות החברה פעלה באופן מידי על מנת לזכות את כל הלקוחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר