'עמוד ענן' גובה קורבנות

הותר לפרסום: יוסף פרטוק הי"ד, חייל ממשפחה חרדית נהרג מירי של חמאס

הערב הותר לפרסום, כי יוסף נחמן פרטוק, חייל צה"ל ממשפחה חרדית נהרג מרקטה שפגעה במועצה האיזורית אשכול. כוחות מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו החייאה אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. פרטוק הגיע לאיזור במסגרת הגברת הכוחות באיזור הרצועה בשל מבצע 'עמוד ענן'. הרוג נוסף מירי רקטה הוא אזרח תושב רהט

יוסף פאר וישי כהן | כיכר השבת |
יוסף נחמן פרטוק הי"ד (צילום: פייסבוק)

הערב הותר לפרסום כי יוסף נחמן פרטוק הי"ד, חייל סדיר בצה"ל, ממשפחה חרדית שהתגורר בישוב החרדי עמנואל, נהרג היום (שלישי) כתוצאה מנפילת רקטה באיזור המועצה האיזורית באשכול.

סמוך לשעה 14:00 התפוצצה פצצת מרגמה במקום וכתוצאה נפצע החייל פצעים אנושים, כוחות מד"א שהוזעקו למקום נאבקו על חייו וניסו לבצע בו פעולות החייאה, אולם למרבה הצער הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

פרטוק ז"ל, בן 18, תושב הישוב החרדי עמנואל, והודעה על מותו נמסרה לבני משפחתו.

,יוסף נחמן פרטוק הי"ד (צילום: פייסבוק)

פרטוק שנהרג מפגיעת הרקטה, השתייך ליחידה מכוח סדיר שהגיעה בימים האחרונים לאיזור הרצועה בשל מבצע 'עמוד ענן' פרטוק נהרג בזמן ששהה מחוץ למתחם השינה בבסיס.

צוות של זיהוי חללים מהרבנות הצבאית שהגיעו לזירה, טיפלו בגופתו של פרטוק והעבירו אותה לקבורה.

באותה פגיעה נפצעו עוד חמישה בני אדם.

בנוסף, נהרג היום גם אזרח, תושב הכפר הבדואי רהט, גם הוא נהרג מפגיעת רקטה.

בכך, עולה מחירו של מבצע 'עמוד ענן' לחמישה הרוגים.

שיפי חריטן, עיתונאית חרדית, ולשעבר שכנה של פרטוק, סיפרה בשיחה שקיימה עם 'כיכר השבת' על אישיותו של יוסף פרטוק: "לפני שנתיים פלוס, היתה שריפה ששרפה את הסוכה והבית של ההורים שלי. הקומה התחתונה היתה מפוצצת בדברים שרופים והבלגן חגג".

"בין יתר הדברים שחשבו שהלכו בשריפה, היה ארנק עם כמה מטבעות מזהב אמיתי שאמי קיבלה בירושה לחתונה שלה לפני קרוב לארבעים שנה. וכמה שחיפשו לא מצאו".

"יוסף פרטוק היה מגיע יחד עם שכן נוסף ועוזר במסירות נפש לפנות את הבלגן ולסלק פסולת שהצטברה. הכל כמובן בשקט ובלי לבקש תמורה".

"באחת הפעמים שעבד שם, הוא מצא את הארנק ובו אותן מטבעות. מיד רץ להורים שלי וסיפר להם שמצא כזה דבר ואם חסרות מטבעות הוא יחפש במקום בו היה מוטל הארנק. היושר שלו היה דבר מאוד בולט. הכנות שלו זעקה מתוך האישיות שלו וגרמה לכולם לחבב אותו ולסמוך עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר