הנציגים החרדים פנו לפפה אללו: אל תסיר מועמדותך

נציגי חרדים בעיר ירושלים, פנו לאיש מרצ פפה אללו וביקשו ממנו שלא להסיר את המועמדות לתפקיד ראש העיר. הסיבה: רצון "לגנוב" קולות מראש העיר המכהן ניר ברקת (חדשות, מקומי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פפה אללו (צילום: פלאש 90)

חברי מועצה חרדים בירושלים פנו לפפה אללו, חבר רשימת מרצ בעיר, וביקשו ממנו שלא להסיר את מועמדותו לראשות העיר, כך דווח בסוף השבוע במקומון 'ידיעות ירושלים'.

על פי הדיווח, הבקשה לאללו הגיעה לא מתוך רצון לתמוך בו, אלא בתור ניסיון להביא ל'גניבת קולות' לניר ברקת.

כזכור, לפני מעל לחודשיים, הכריז אללו על מועמדותו לראשות העיר. על פי גורמים במרצ, הצעד נעשה מתוך כוונה להגדיל את כוחו בפריימריז שנערכו ברשימה.

ניסיון 'לגנוב' קולות ממנו לטובת אללו? ראש העיר המכהן ניר ברקת (צילום: פלאש 90)

בשיחה שקיים עם 'כיכר השבת' לאחר ההכרזה על התמודדותו, אמר אללו כי ידאג גם לצרכי הציבור החרדי: "אני מסכים שיש דברים בהם הם מקופחים, בפרט בתחום החינוך. למשל בתחום ההשקעה במבני לימוד ובכיתות, שבדברים הללו החרדים והערבים סובלים מחסר שצריך לתקן אותו ואני ידאג לכך באם אבחר".

במרצ ירושלים הבהירו בשבוע האחרון כי אין בכוונת המפלגה עד כה להעמיד את אללו כמועמד מטעם הרשימה לראשות העיר, וכי הצעד ייעשה רק לאחר סקרים שיוכיחו כי התמודדות אישית של אללו יביאו להגדלת הכוח הפוליטי של הרשימה.

אללו, אישר בשיחה שקיים עם 'ידיעות ירושלים' את הדיווח כי נציגים חרדים ביקשו ממנו שלא להסיר את מועמדותו, ואמר כי "העסק הזה מטורף", לדבריו: "סירבתי לדון איתם בנושא, זה לא עניינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר