בלתי-נתפס

החשוד ברצח המזעזע: לוי אהרן, תושב שכונת בורו פארק

יעקב לנדא, מראשי ארגון מתעסקים וזק"א בבורו פארק, מתאר בשיחה מיוחדת מניו-יורק 36 שעות קשות מנשוא שנגמרו בטרגדיה נוראה. החשוד ברצח, מספר לנדא, הוא אדם בן 35 תושב השכונה. שמו לוי אהרן. על פי החשד, הוא זה שחטף את קלצקי, ביתר את גופתו והשליך אותה לפח האשפה (ארה"ב)

ישראל כהן | כיכר השבת |

שעות כאובות במיוחד עוברות כעת על בורו פארק היהודית. תושבי המקום שרויים תחת ההלם הכבד שנוצר בעטיו של הרצח המזעזע של הילד לייבי קלצקי ז"ל.

"כיכר השבת" שוחח עם יעקב לנדא, מראשי ארגון מתעסקים וזק"א בשכונה, שהשתתף במרתון החיפושים והיה גם עד לסוף הטראגי.

לנדא מתקשה לתאר את התחושה שמלווה אותו מאז נחשף לטרגדיה הקשה. "אני מזועזע והמום", הוא אומר. "זה דבר בלתי נתפס, בכל 24 שנות התנדבותי בארגוני החסד בארה"ב לא נתקלתי במקרה כה נורא, אנשים עומדים ובוכים ברחובות, כולם כאן המומים ואבלים".

"אחרי עשרות שעות של חיפושים, במקום למצוא ילד קטן בריא ושלם, מצאנו גופה מרוטשת ומבותרת בפח האשפה", מתאר לנדא בכאב.

לפי לנדא, הרוצח הוא מי שאכן תועד נוהג במכונית הזהובה, ונראה סמוך ללייבי לפני יומיים. שמו לוי אהרן, והוא משתייך לקהילה החרדית, בן 35. על פי החשד, הוא זה שחטף את קלצקי, ביתר את גופתו והשליך אותה לפח האשפה - באכזריות מזעזעת.

ללנדא יש מילים טובות לומר על משטרת ניו-יורק. "הם לקחו את העניין במלוא הרצינות ופעלו עד לסיום המר. צריך גם לציין את אלפי המתנדבים החרדים שפעלו במשך יומיים רצופים ללא לאות בכדי לסייע ולמצוא את לייבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר