מדריך: כך תבטלו מייל לאחר שליחתו

קרה לכם ששלחתם דואר אלקטרוני שהיה מיועד למישהו אחר ורגע אחרי ששלחתם שמתם לב לטעות? שלחתם מייל ורגע אחר כך התחרטתם? לא נורא, אפשר לתקן (מדריכים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, עיבוד: כיכר השבת)

הדואר האלקטרוני שינה את העולם ללא ספק. במקום לשלוח דואר ולחכות כמה ימים, ואז לחכות שוב לקבל תגובה, הכל נעשה במקום. זה לפני שהזכרנו את החיסכון בנייר. אך מה עושים כאשר שלחתם את המייל, ורגע אחר כך גיליתם ששלחתם לאדם הלא נכון? (זה יכול להיות לא נעים במיוחד כשכתבתם על מישהו ובטעות שלחתם לו את המייל), או סתם שלחתם מייל, ורגע לאחר מכן התחרטתם.

במדריך זה נלמד אתכם כיצד תוכלו לבטל את שליחת הדואר האלקטרוני בשירות Gmail. השירות מאפשר לכם לבטל את שליחת המייל עד שלושים שניות לאחר שליחת ההודעה. מה שמאפשר לכם לחזור בכם במקרה שגיליתם טעות.

מכיוון שניתן להפעיל את השירות רק דרך הממשק בשפה האנגלית, הבאנו לכם מדריך מפורט עם תמונות, כל שתצטרכו הוא לעקוב צעד צעד אחר התמונות. לאחר שתפעילו את השירות תוכלו לחזור לממשק בשפה העברית והשינויים ישמרו.

מדריך מצולם: כך תבטלו מייל לאחר שליחתו

בואו נתחיל. בשלב הראשון נשנה את שפת הממשק לאנגלית, על ידי כניסה להגדרות בכפתור עם גלגל השיניים שנמצא בצד שמאל למעלה בממשק Gmail. שם נשנה את שפת הממשק לאנגלית, ולאחר מכן נבחר למטה שמור שינויים. היעזרו בתמונות.

לאחר ששיניתם את השפה לאנגלית, היכנסו שוב להגדרות, הפעם גלגל השיניים יהיה בצד ימין. לחצו עליו, והיכנסו לSettings. עכשיו עברו לכרטיסיה Labs. תגללו ללמטה עד שתמצאו את Undo Send, וסמנו את האופציה הראשונה Enable. לאחר מכן חשוב לזכור לשמור את השינויים על ידי לחיצה על Save Changes.

אחרי שסיימתם ושמרתם, היכנסו שוב להגדרות, ושנו את השפה לעברית, ושמרו את ההגדרות. לאחר מכן תוכלו להיכנס שוב להגדרות, ובכרטיסייה כללי, תוכלו לנהל את האופציה של ביטול שליחת מייל, תחת האופציה של בטל את 'שלח', שם תוכלו להפעיל ולבטל את תכונה זו, וכן להגדיר את משך הזמן בו ניתן לבטל את השליחה.

עכשיו כל פעם שתשלחו מייל, תצוץ למעלה הודעה על השליחה, ותוכלו ללחוץ על ביטול כדי לבטל את השליחה.

צריכים עוד עזרה? יש לכם הערות, הצעות או בקשות למדריכים, בכל נושא? כתבו לנו בטוקבקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר