הערב: כינוס ראשי ועד הישיבות בבית הרב שטיינמן

גדולי ישראל חברי נשיאות ועד הישיבות יתכנסו הערב בביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ויבחרו יו"ר חדש לארגון. המועמד המוביל: הרב חיים אהרון קאופמן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש וואזנר והגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)

כינוס ועד הישיבות: בשעה 19:00 בערב (שלישי) יתכנסו מרנן ורבנן גדולי ישראל חברי נשיאות ועד הישיבות בביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש 5 בבני-ברק.

מטרת הכינוס המיוחד היא ניסיון להביא לבחירת יושב-ראש חדש לוועד במקומו של היו"ר המנוח הגאון רבי אשר טננבוים זצ"ל שכיהן בתפקיד הרם עד שנסתלק למנוחת עולמים לפני מספר שבועות.

בחודש האחרון עלו מספר שמות על שולחנם של גדולי ישראל כמי שעשויים לאייש את התפקיד הנכסף, כאשר בימים האחרונים נטתה הכף באופן ברור לטובת מועמדותו של הרב חיים אהרון קאופמן חתנו של הגאון רבי אשר טננבוים זצ"ל.

וזאת לאור הכרעתם של מרנן הגאון רבי שמאול הלוי וואזנר והגאון רבי ניסים קרליץ.

הרב חיים אהרון קאופמן, חסיד אמשינוב בן 52, משמש כרב קהילת מעלות דפנה בירושלים כשבנוסף הינו מכהן כראש כולל מפורסם בירושלים.

מכריו אומרים כי אין מתאים ממנו לתפקיד, שכן הוא משלב באישיותו ידע תורני מופלא מחד ומאידך ניחן גם ביכולות עשייה למען ציבור בני הישיבות. "רק הוא", הם אומרים, "יוכל לשמור ולהגן על מבצרי התורה והיראה ולעמוד כחומה בצורה אל מול דרישות השלטונות".

לדברי המקורבים, הרב קאופמן הינו יהודי חסידי שלמד בישיבות ליטאית והוא מקובל על גדולי ישראל מכל החוגים והעדות.

יצויין כי בעמותה של ועד הישיבות חברים גדולי הדור, הגראי"ל שטיינמן, הגר"ש וואזנר, הגר"נ קרליץ, הגרי"ג אדלשטיין, הגר"ח שמרלר, הגר"ש אויערבך, הגרב"מ אזרחי, הגר"ש אלתר, הגר"א פילץ, הגר"י עדס והגרמ"ד שלזינגר כשמחמת חולשתם ומצב בריאותם ככל הנראה חלק מהחברים לא יגיעו הערב לאסיפה המדוברת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר