הקו החם: עדכונים שוטפים

בשעות האחרוות, הגיעו לקו החם של אתר "כיכר השבת" עשרות עדויות מחרדים שהותקפו והושפלו על-ידי חילונים בשבוע האחרון. "חזרתי מלונדון ובטיסה ללא שום סיבה ניגשה אלי אשה חילונית וז"ל עוד מעט אנחנו נברח לאמריקה ונשאיר אותם פה עם הערבים לבד", כותב אחד מהם (חילונים)

(צילום: פלאש 90)

בשעות האחרוות, הגיעו לקו החם של "כיכר השבת" עשרות עדויות מחרדים שהותקפו והושפלו על-ידי חילונים בשבוע האחרון.

לפניכם דיווחיהם של הגולשים:

אתמול נסעתי לעריית בית שמש אל מחלקת הגבייה. כשחניתי את הרכב, ניגש אליי חילוני ואיים עלי שינקבו לי את הצמיגים אם אני חונה ליד העירייה. והוסיף: "אין חנייה לחרדים ליד עיריית בית שמש".

●

גם בי, בגלל שאני כביכול "מתנחלת" - גרה בקרני שומרון שזו לדעתם התנחלות.. וגם "דתייה" - מקיימת ושומרת מצוות - קושרים בחבילה אחת עם החרדים - בכל הקשור לדת. לי קראו "פושעת" ו"גונבת אדמות" ושאני "חייה חינם כמו החרדים" וכדומה.

●

כחרדי אשר גר בירושלים כבר 22 שנה אתמול בפעם הראשונה - כשישבתי במכונית שלי ביציאה מהעיר, ברמזור אדום פתח חילוני שעמד לידי את החלון וצעק לי "כל החרדים הם..." לא אפרט יותר.

●

נסעתי באוטובוס קו 49 א', שבו עצרו את האברך פוקס על כך ש"תקף" את החיילת.

ניתן לכתוב כתבה שלמה רק על חוסר הצדק המשווע ועל מה שבאמת קרה באוטובוס - על איך שהחיילת נדחפה בכח ליד האברכים, ועל איך שהמשטרה הורידה אותו מהאוטובוס ללא בירור המקרה וללא גביית עדויות מעוד נוסעים מלבד החיילת והכרטיסן.

אך ברצוני לספר על איך שם הותקפתי ואיתי כל החרדים שהיו באוטובוס על-ידי חילונית שצרחה "תשרפו כל הדתיים" ועוד קללות מסוג זה. כמובן שאף חרדי לא הזמין לה משטרה ולא התלונן עליה.

●

נסעתי השבוע באוטובוס 451 מירושלים לאשדוד. בכניסה לעיר, בחורה עלתה לאוטובוס והתיישבה לייד גבר חסיד גור. הקהל לא הגיב כלל. בתחנה בבית חלקיה הבחורה אמרה לנהג שמעירים לה על ישיבתה בגברים [מה שלא היה מעולם] וכל הקהל החל לשיר "יוונים נקבצו עליי".

●

אליסטר ואבי (שני בחורי ישיבה ממוצא אנגלי), הלכו לקניות בשוק מחנה יהודה בירושלים. לפתע ניגשה אליהם אישה חילונית וצעקה עליהם: "תראו איך אתם לבושים", תוך שהיא מצביעה על ציציותיהם, "לכו לחוץ לארץ".

אליסטר, שמשפחתו עשתה עליה ומתגוררת בבית שמש, לא הבין על מה המהומה, ואמר לה שהוא לא חוצניק, הוא גר בבית שמש. היא התחילה לצעוק עליהם: "זה בדיוק הבעיה, תעזבו את הארץ".

●

חזרתי מלונדון ובטיסה ללא שום סיבה ניגשה אליי אשה חילונית: "עוד מעט אנחנו נברח לאמריקה ונשאיר אותם פה עם הערבים לבד".

● חילוני תקף אתכם? גלוי ראש השמיץ או השפיל אתכם?
"כיכר השבת" השיק קו חם באמצעותו תוכלו לדווח על כל מקרה של תקיפה. צלמו, שלחו אלינו ונפרסם.
לכניסה לקו החם, לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר