ערב ראש השנה תשע"ב

הרב ניר בן ארצי: "חורבן טורקיה קרוב מאוד"

נבואת הרב: בזמן שיחסי ישראל טורקיה מגיעים לנקודת שבר קריטית, חוזה הרב ניר בן-ארצי: "גם אם טורקיה תשלח עשרים אוניות בכדי להשמיד, חלילה, את ישראל - בתוך דקות אחדות ישראל תחסל את כולן". וגם, על הנוסעים לר"ה לאומן: "מי שנוסע לחו"ל כדי להתפלל - מבייש את הארץ" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |

כשברקע היחסים בין ישראל לטורקיה הולכים והופכים עוינים יותר ויותר, מנבא הרב ניר בן ארצי: "חורבן טורקיה קרוב מאוד".

חסידיו של הרב בן ארצי טוענים כי הוא ניבא את הצונאמי ביפן ואסונות נוספים שהתרחשו בעולם. היום, במהלך מסע תפילות על קברי צדיקים בצפון, אמר הרב בן ארצי: "חורבנה של טורקיה קרוב. רעידות אדמה, אסונות ושטפונות צפוים בעולם. רק היהודים בארץ ישראל יינצלו מאימת אסונות הטבע".

מקורביו של הרב אמרו ל"כיכר השבת" כי מטרת הנסיעה לצפון היתה כדי לבטל גזירות רעות, לקראת ימי הדין.

בהתייחסו למצבה של ישראל בעולם ולמתקפת השנאה הטורקית, אמר הרב בן ארצי: "גם אם טורקיה תשלח עשרים אוניות בכדי להשמיד, חלילה, את ישראל - בתוך דקות אחדות ישראל תחסל את כולן".

הרב ניר בן ארצי התייחס גם לנוסעים לאומן כשאמר: "מי שעוזב את בני משפחתו ונוסע להתפלל בחוץ לארץ, מבייש את ארץ ישראל".

לפני מספר חודשים, העניק הרב בן ארצי ראיון מיוחד למרדכי לביא וחזה: "תהיה פעולה לפוצץ את מה שיש באיראן, ואז לבנון וסוריה יפעלו יחד עם עזה. יהיה שיתוף פעולה של ארבעתם. הקב"ה לא יתן להם".

האמריקאים, אומר הרב בן ארצי, יתנו אישור להפציץ את הכור באיראן בשלב מסוים.

מתחת לאדמות ישראל קיימים אוצרות של ממש. "יתגלה כאן אוצר גדול של נפט", הוא מנבא. "העולם הולך להשתנות, העולם הרע יתפרק. העולם כולו בשגעון, חוץ ממדינת ישראל שהיא מוגנת ושמורה".

לדברי הרב, אלה סימנים שהקב"ה נותן בעולם, ויש לשים לב אליהם. "הרוחות הקשות ימשיכו. בוץ בכל מקום. בתימן, סודן ומרוקו סיבוכים. מה שבתוניס, ימשיך להיות בכל מקום".

ב בן ארצי היום בצפון (צילום: שרגא ניימן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר