הרב בן ארצי ניבא: הנשיא מורסי יודח, המצרים יאכלו אחד את השני

חלק מהבלוגרים במצרים כינו אותו לפני מספר חודשים כ"ספקולטור", הטוקבקיסטים סברו כי הוא "מנסה להרגיע את עצמו", אבל הרב בן ארצי היה למעשה הראשון שחזה את הדחת הנשיא מורסי וקבע: "המצרים יאכלו אחד את השני". האם יש לו כוחות על טבעיים? (חדשות, אקטואלי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הרב בן ארצי, חזה את הדחת מורסי (צילום: תאיר נרי)

הרב ניר בן ארצי מפתיע שוב: לפני מספר חודשים, פורסמו ב'כיכר השבת' דבריו של הרב ניר בן ארצי, שחסידיו מאמינים כי ניחן בכוחות מיוחדים המאפשרים לו לחזות דברים שיקרו בעתיד - לפיהם נשיא מצרים מוחמד מורסי יודח מתפקידו. אז, הדברים נשמעו תלושים והזויים, היום, זה נראה שהרב שוב - קלע למטרה.

העיתונות המצרית, צוטטה בעבר את דבריו של הרב ניר בן ארצי שפורסמו ב'כיכר השבת', לפיהם הנשיא מוחמד מורסי יודח מתפקידו. לדוגמא, ב'almasryalyoum', צוטטו בחודש מאי האחרון את דבריו תחת הכותרת: "רב ישראלי: מורסי צפוי ליפול".

בגוף הידיעה נאמר, כי: "הרב ניר בן ארצי מנבא עם פרוץ המהפכה החדשה במצרים, כי הנשיא מוחמד מורסי, איש האחים המוסלמים יופל מתפקידו".

"אש המהפכה במצרים, לא תירגע, הנשיא מוחמד מורסי והאחים המוסלמים יפלו, ובקרוב מצרים תהפוך לעותק של המהפכה הסורית" צוטט הרב בן ארצי.

בסופה של אותה ידיעה צויין, כי הרב בן ארצי חזה במקביל כי האל יגן על מדינת ישראל, וכי יהיה מצב נפיץ באיראן.

באתר elgomaa, הובאו דבריו של הרב בן ארצי בתקופה שקדמה למהומות, זאת תחת הכותרת: "רב ישראלי: במצרים אוכלים אחד את השני, כמו בסוריה".

הרב בן ארצי צוטט ב-elgomaa: "במצרים כרגע יש תקופה של שקט שלפני פרוץ המהומות, הנשיא החדש שלה מסתייע בעולם בכדי להצליח בניהול המדינה, אבל זה לא יעזור לאף אחד, הם יאכלו אחד את השני כמו הסורים" הרב בן ארצי מוטט אז אף כאומר כי במדינה תפרוץ מלחמת אזרחי 'שלא תסתיים לנצח'.

בסופה של הידיעה נכתב כי הרב בן ארצי ניבא "מספר אסונות טבע, רעידות אדמה, הרי געש, שיטפונות ומפולות בהרים בכל רחבי העולם, למעט בארץ ישראל".

כלי תקשורת נוספים במצרים, דוגמת 'egyptimenews', התייחסו גם כן לדבריו של הרב בן ארצי.

ב'news.nawaret', בחרו חלק מהגולשים לתקוף את דבריו של הרב בן ארצי, כאשר חלקם אף מכנה אותו בכינויי גנאי. אחד מהם כתב: "הוא אומר את המילים האלה, משום שהוא חושש מממשלות אסלאמיות, הוא רוצה להרגיע את עצמו".

האם לרב בן ארצי יש באמת כוח מיוחד שמאפשר לו לנבאות ולחזות דברים שיתרחשו בעתיד? אי אפשר לדעת בבירור, בראיון שהעניק ל'כיכר השבת' לפני מספר חודשים, אמר הרב בן ארצי כי מדובר במתנה שקיבל לפני 23 שנה. "איך זה קרה? אני נולדתי מהילדות עם המתנה הזאת, ולפני 23 שנה התחלתי לעזור לעם ישראל, במה שאני יודע לעזור".

"חלק אני יכול להודיע, חלק לא" אמר אז הרב בן ארצי בתגובה לשאלה האם ביכולתו לדעת כל דבר.

צפו בדיווחים מדבריו של הרב בן ארצי בכלי תקשורת מצריים:

"רב ישראלי: מורסי יפול" הדיווח ב'almasryalyoum' בחודש מאי האחרון
"מלחמת האזרחים לא תסתיים לנצח" הדיווח ב-'elgomaa'
"ספקולציות של רב יהודי" הדיווח בבלוג 'egyptimenews'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר