הרב דוד לאו נפגש עם רבנים וקייסים מהעדה האתיופית

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו נפגש עם הרבנים והקייסים של העדה האתיופית לפגישת היכרות והבטיח להקל עליהם בנושא רישום הנישואין כדי להקל על בני העדה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב לאו ורבני העדה האתיופית (צילום: כיכר השבת)

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו נפגש עם הרבנים והקייסים של העדה האתיופית לפגישת היכרות, במהלכה, שיבח הרב הראשי ליהודי אתיופיה, הרב יוסף האדנה את הקשר החם בין הרב לאו לבין העדה האתיופית.

הרב האדנה סיפר כי הרב ישראל מאיר לאו, אביו של הרב הראשי הנוכחי, היה הראשון שביצע מהפכה ברישום הנישואים לבני העדה האתיופית. והוסיף כי הם יעמדו לימינו ולימין הרבנות הראשית בכל נושא שיבקש.

הרב דוד לאו אמר כי מזה שנים שהוא מרגיש קרוב וידיד של הרב האדנה ושל יוצאי אתיופיה בישראל. "העובדה שאנחנו כאן בירושלים עיר הקודש, יהודים מפולין ומליטא, מרוסיה ומאתיופיה, מעידה על העם שלנו, אחדותו ועל העובדה שיהודים מכל העולם בוחרים להגיע לישראל כי חשים חלק בלתי נפרד מהעם היהודי, ורוצים להיות קרובים האחד אל השני גם אם יש מרחק כזה או אחר בין העדות השונות".

"חשוב שתדעו כי יש לכם ידיד בבית הרבנות הראשית ואני אעמוד לימינכם בכל נושא ועניין", הבהיר להם הרב לאו.

במהלך הפגישה, העלה הרב לאו הצעות לשינויים בנושא רישום הנישואין כדי להקל על בני העדה והוסיף והצהיר כי יבצע שינויים לטובת עולי אתיופיה בכפוף להתייעצות והסכמה עמם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר