רב הסלבס אבי זרקי: למה החרדים לא יוצאים נגדי?

הרב אבי זרקי, שמרבה לתקוף רבנים חרדיים בציוצים אותם הוא מפרסם ברשתות החברתיות תמה מדוע הרבנים החרדים לא יוצאים נגדו, ועונה: "הם יודעים שאני אומר אמת". בעבר, לאחר ציוץ שלו שעורר סערה אמר זרקי ל'כיכר השבת': "פתחתי את הטוויטר בכדי לעשות רעש גדול בנושא ברית המילה, אכן אני כותב דברים שללא ספק יעשו זעזועים" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רב הסלבס אבי זרקי (צילום: מתוך טוויטר)

רב הסלבס אבי זרקי, מי שעורר לא מעט סערות סביב דברים שאמר או צייץ ברשתות החברתיות, מסביר היום למה הציבור החרדי לא יוצא במאבק נגדו.

בסטטוס שהעלה הרב זרקי בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "נשאלתי כאן לא פעם, למה החרדים לא יוצאים נגד? התשובה פשוטה הם יודעים שאני אומר אמת".

"מה הראיה?" שואל זרקי ועונה: "כל פעם שאני מגיע לאירועים שלהם, למרות שאני נראה "מודרני" לעומתם, מושיבים אותי "במזרח" בשולחן הרבנים וכל בני התורה ואברכי הכוללים באים ללחוץ את היד.. למה ? כובע.."

כזכור, בתקופה האחרונה תקף זרקי מספר רבנים בציוצים אותם פרסם ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, כאשר הזכור שבהם הוא הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר.

אולם, לא רק את חמתם של גורמים חרדים הצליח זרקי לעורר, בעבר, צייץ זרקי בטוויטר ציוץ אודות ברית מילה שביצע וגרם לסערה.

לאחר הדברים הגסים אותם כתב, סיפר זרקי בשיחה ל'כיכר השבת': "אני פונה לקהל יעד שאינם שומרים תורה ומצוות, פתחתי את הטוויטר הזה בכדי לעשות רעש גדול בנושא ברית המילה, אכן אני כותב דברים שללא ספק יעשו זעזועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר