השר נפתלי בנט: הפסקת אש - אסון

המערכת הפוליטית מתחילה לתסוס בעקבות הדיווח על הפסקת אש בין ישראל לחמאס. השר בנט: "טעות לסיים כמו עופרת יצוקה. עם מחבלים לא מדברים - הורגים אותם" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

הדיווחים על הפסקת אש בין ישראל לחמאס גורמים כבר הערב (שני) למערכת הפוליטית לתסוס. שר הכלכלה נפתלי בנט (הבית היהודי) אמר עוד קודם לדיווח כי אסור לדבר עם חמאס: "לא צריך הפסקת אש אלא כיבוי אש. במשך שבוע חמאס יורה מאות רבות של רקטות. אנחנו כותשים את חמאס, אבל דווקא בגלל זה ובגלל שהם מבודדים זו הזדמנות לשנות סיטואציה בכדי שלא נגיע שוב לאותו מצב" אמר בראיון ב"חדשות 2".

לדבריו, "כל האופציות על השולחן. אני מפעיל הרבה מנופים בקבינט. לא אצא מהממשלה כי זה יהי פרס לחמאס. כרגע אנחנו במצב נדיר - 40 אלף לוחמים הכי טובים בעם ישראל מוכנים, העם אומר לנו לפתור את הבעיה ואנחנו יכולים לפתור את זה".

"זו תהיה טעות לסיים כמו עופרת יצוקה. זה יהיה אסון" אמר בנט והוסיף, "יש תכניות שהצגתי בקבינט. הצבא יכול לדרוס את חמאס. יש לנו עם חזק שאומר להנהגה 'תעשו מה שצריך בשביל לגמור את זה' ולא לחזור על זה עוד פעם ועוד פעם".

לדבריו, "עם חמאס לא צריך לדבר, צריך להרוג - עם מחבלים לא מדברים, הורגים אותם".

בנוסף, סגן שר הביטחון, דני דנון (הליכוד), אמר בעקבות הדיווחים כי הפסקת אש בין ישראל לחמאס תהווה מכה קשה להרתעה הישראלית.

גם ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל, תקף את החלטת ישראל, במידה והדיווחים נכונים, על הפסקת אש עם חמאס. לדבריו, בכיר בצבא כבר הודיע כי הפסקת אש כזו תחזיק מעמד לכל היותר כשנה. לדבריו, "זו בושה וכלימה".

בנוסף, תושבים בדרום תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על החלטתו ללכת להפסקת אש עם ארגון הטרור חמאס. לדבריהם, הדבר מצייר את ראש הממשלה בנימין נתניהו כ"פחדן".

לדברי תושבים בדרום, במידה והפסקת האש תכנס לתוקפה מחר בבוקר זה עלול לעלות לראש הממשלה נתניהו בכסאו: "אם זה נכון אני לא יצביע בחיים לנתניהו", אמר אחד התושבים. לדבריו, "כל מי שאני מכיר לא יצביע לו. נמאס לנו כל כמה זמן להכנס עוד פעם למבצע, חוזר השקט ואז חמאס שוב יורה עלינו. נמאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר