הרב שטיינמן הכריע: אלפי בנות סמינרים מול נשות הכותל

אלפי נשים חרדיות ובנות סמינרים צפויות לקחת חלק בתפילת מחאה מול תפילת נשות הכותל, כך הכריע מרן הרב שטיינמן. מארגן האירוע: קורא לציבור לא להיגרר לפרובוקציות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הגראי"ל שטיינמן הכריע: אלפי נשים חרדיות ובנות סמינרים יקחו חלק בתפילת ענק בכותל המערבי.

כזכור, בנשות הכותל, היוזמות את הפרובקציה החודשית ברחבת הכותל המערבי, הודיעו כי מחר (שני) הן תקיימנה שוב תפילה ליד שריד בית מקדשנו תוך חילול הקודש.

בעקבות כך, הורה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לעסקנים, לקיים מחר עצרת תפילה וזעקה בה תיקחנה חלק בנות הסמינרים וזאת כמחאה כנגד הפעילות הקנטרנית של נשות הארגונים הרפורמיים.

בשיחה עם כיכר השבת, אומר ישראל קלרמן - חבר מועצת העיר מטעם תנועת דגל התורה כי מטרת התפילה היא "אלפי בנות צדקניות שיצהירו קבל עם ועולם כי הן נשות הכותל האמיתיות המגיעות להתפלל בכל ימות השנה ולא פעם בחודש על מנת להתריס ולפגוע במקום הקדוש וברגשי הציבור המסורתי והחרדי".

לדבריו, כבר עתה נערכים העסקנים לתכנון סדרי ההסעות שיביאו בשעות הבוקר המוקדמות את אלפי הבנות כאשר לדבריו התפילה תחל בשעה 7.30 בדיוק.

קלרמן קורא לכל הציבור שלא להיגרר חלילה לפרובקציות זולות או למהומות והפגנות. "המטרה שלנו הינה לגרום לקידוש שם שמיים ולהבהיר כי אין לעשות צחוק וגיחוך מהכותל המערבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר