חופשה מושלמת: מלון, מסלול, מסעדה

בין הזמנים לקראת סיום, וכיכר השבת מגיש לכם מדריך טיולים מיוחד ומהנה לניצול הרגעים האחרונים של החופשה • והפעם, אטרקציות מומלצות בחופה הצפוני של ישראל (משפחה)

טרק ים (צילום: באדיבות המצלם)

ברגעיו האחרונים של בין הזמנים, כיכר השבת ומיזם התיירות אוצרות הגליל מגישים מדריך מיוחד שיעזור לכם לארגן את מסלול הטיול המיטבי בעבורכם. המדריך כולל אטרקציה תיירותית, לינה ואיך לא, מסעדה משובחת ומשיבת נפש. המידע שמובא בפניכם, ניתן בהמלצת ובאדיבות מיזם התיירות אוצרות הגליל, אשר חרט על דיגלו לקדם את התיירות בגליל המערבי, תוך הקפדה על אמינות הפרסום ואיכות השירות שניתן. כל המקומות נבדקו ונמצאו מצוינים, כך שלכם נותר רק להגיע.

בחלק הראשון הבאנו לכם אטרקציות מחופה הצפוני של ישראל באזור נהריה, אחד האזורים היפים ביותר בארץ בעל חופים מרהיבים ואטרקציות מענייניות ולא שגרתיות.

מלון מדיסון - חוויה על חוף אכזיב

מלון מדיסון, שמבנהו הלבן בולט על רקע גלי הים התיכון בטיילת של נהריה, עבר לאחרונה שדרוג ושינה את פניו. במלון 90 חדרי אירוח נוחים ונעימים בשלוש קטגוריות - סופריור (רגיל), סטודיו וסוויטות.

בכל חדר מטבחון הכולל מיקרוגל, מיני בר וערכת קפה, מיזוג אוויר, מסכי LCD, טלוויזיה בכבלים, כספת, מייבש שיער ופינת עבודה.

המלון נהנה מלובי מפואר שחלונותיו פונים לים ולמרפסת המקיפה את המלון, בית כנסת, אולמות כנסים, בר פעיל וחדר אוכל מרווח.

(צילום: באדיבות המצלם)

אורחי המלון נהנים מכניסה ללא תשלום למתקני הקאנטרי קלאב של נהריה, הנמצא ממול למלון, ומכניסה ללא תשלום לחוף הים, כשהם מצוידים במגבות.

מרבית מרפסות חדרי המלון צופות לים וצופות לנוף בלתי נשכח של חוף אכזיב וראש הנקרה מצפון ושל המראה עוצר הנשימה של הכרמל ומפרץ חיפה מדרום.

הסוויטות הן בנות שני חדרים, שתי מרפסות, שני חדרי שירותים עם מקלחת נפרדת ואמבט ג'קוזי נפרד. החדרים הרגילים מתאימים ללינה של זוג וילד. חדרי הסטודיו המרווחים מותאמים ללינה של עד זוג + שני ילדים ותינוק, המלון מספק לול לתינוק לפי הצורך.

המלון מתאים מאוד לאירועים משפחתיים כמו שבת חתן, זוגות בירח דבש, אנשי עסקים וגם לחופשה משפחתית במחיר הוגן. ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה מוגשת בחדר האוכל. אורחים המעוניינים בכך, ייהנו מארוחות צהריים וערב על בסיס חצי פנסיון או פנסיון מלא.

מיקומו של המלון מאפשר ליהנות הן ממגוון המסעדות ובתי הקפה ומסעדות המזון המהיר שבשדרות הגעתון והן מחוף הים ומהטיילת היפה של נהרייה. לא הרחק מהמלון נמצא פארק לילדים ובו מתקני משחק ומגרש החלקה על גלגיליות.

פרטים נוספים: במלון 90 חדרי אירוח, בכל חדר עד 4 אורחים ותינוק. שעת כניסה: 15:00. שעת עזיבה: 11:00 בעת ההזמנה מומלץ לציין כי הגעתם דרך אתר "אוצרות הגליל".

למלון מדיסון

צרו קשר: בטלפון 073-2005000 | במייל: rsv@madison-hotel.co.il

חוויה מרוקאית אוותנטית - סהרה

מסעדת סהרה בישוב שומרה היא מסעדה ביתית המגישה מאכלים מרוקאים אותנטיים. המסעדה היא עסק משפחתי של מיכל ושמעון וקנין ובנם אביחי כשכל המשפחה מבשלת ומגישה.

את תרבות האירוח למדו בני משפחת וקנין מבית אבא שהייתה לו מסעדה, לבשל למדו אצל אמא וסבתא שנחשבו לבשלניות מהוללות עוד בארץ הולדתן מרוקו. מיכל ושמעון החליטו לשמר את תרבות האוכל המרוקאי ולפני ארבע שנים לקחו מבנה של גן ילדים בישוב שומרה והפכו אותו למסעדה ששמעה יצא חיש מהר למרחוק.

(צילום: באדיבות המצלם)

את שולחנות המסעדה מכסות מפות קטיפה אדומות, מוזיקה טובה בוקעת מרמקולים חבויים בקירות במינון מדויק המאפשר גם ליהנות מהמוזיקה וגם לשוחח. חווית האירוח כאן כוללת הגשה בכלים מרוקאים ובטאג'ין, קשר בלתי אמצעי עם בעלי הבית, מיכל שמחה מאוד להסביר לאורחיה שאינם בקיאים במטבח המרוקני על המאכלים המרוקאים ולהמליץ עליהם.

צמודה למסעדה מרפסת עץ דק מקורה הסגורה בחלונות זכוכית בחורף.

אל השולחן מגיע לחם מרוקאי "פרנה" הנאפה בטאבון וביחד אתו שפע של סלטים לפי מיטב המסורת המרוקאית: מטבוחה של סבתא, סלק, גזר מרוקאי, חציל קלוי במיונז, חציל בלאדי ברוטב זעלוק, סלט ביצים, סלט מיונז, כרוב ירוק, מלפפון בצל ושמיר, סלט שומר, חמוצי הבית, טחינה וחומוס.

עוד בתפריט: מרקים ביתיים, פסטלים, לחמעג'ון, פיתה במילוי בקר טחון פירות בצל זעתר ופלפל, קוסקוס המתבשל בטאג'ין, קדירת בשר ראש עם חומוס ופלפלים, טאג'ין עוף בנוסח קזבלנקה, מוח עגל בלווי רוטב מרוקאי, שקדי עגל, טחול וגם בשרים על האש.

המסעדה כשרה למהדרין.

שעות הפתיחה: ימים ראשון עד חמישי מ-12:30 ועד 22:00. בימי שישי מהשעה 9:00 ועד שעה לפני כניסת השבת.
אפשר להזמין אוכל מוכן לצימר.

פרטים בטלפון: 050-7638753 | במיילsaara671@walla.com

במסעדה מבצעים מיוחדים לבין הזמנים, בררו וחסכו כסף.

למסעדת סהרה

טרק ים - מסלול לא מהעולם הזה

לא רחוק ממלון מדיסון ביישוב אכזיב נמצאת אחת האטרקציות היותר טובות שחווינו - טרק ים. נראה ש'טרק ים' היה מאז ומעולם חלק בלתי נפרד מקו החוף של אכזיב. אין מי שלא מכיר את המבנה המיוחד ואת כר הדשא של מועדון הצלילה המפואר.

דני בירנבוים, תושב כברי שעומד בראש המוסד המיתולוגי כבר למעלה מ-40 שנה, מספר: "התחלנו כמועדון צלילה למשוגעים לדבר - המתמחה בצלילות בנקרות, באיים ובאכזיב – והתפתחנו. כיום בנוסף למועדון ובית ספר לצלילה, אנחנו מציעים גם טיולי ג'יפים, שיט בסירות טורנדו, פעילויות אתגריות כמו סנפלינג ופארק חבלים באתרים משתנים.

"אחרי שהתחלנו עם טיולי הג'יפים התוודענו לסוג מיוחד של סירות מהירות שנתנו שירותים למגדלי קידוח בים הצפוני. הייחוד שלהן היה בזה שהן יכולות לעלות עם החרטום על החוף, כי אין לנו נמל. הבאנו אותן מאנגליה והסבנו אותן להובלת נוסעים – כולל תהליך רישוי. אלה סירות הטורנדו שלנו".

קבוצה שמגיעה לפעילות ב'טרק ים' לא צריכה להסתפק באטרקציה אחת. דני: "פעמים רבות אופן העבודה הוא כזה שקבוצה מתחלקת לשניים, מחצית אחת עושה טיול ג'יפים והשנייה שיט בסירת טורנדו – ואז מתחלפים". גם בעלי המוגבלויות ישמחו לגלות שכל הנדרש מהם הוא לעלות על הג'יפ או הסירה; עמותות רבות כבר מודעות ליתרונות אלה וחוזרות שוב ושוב ל'טרק ים'.

(צילום: באדיבות המצלם)

לדני חשוב להדגיש שכל העובדים שלו – נהגי הג'יפים והסירות, צוות פארק החבלים, מדריכי הסנפלינג ואחרים - כולם תושבי הגליל המערבי. "הם חלק מהנוף, מכירים כל אבן וחיים את המקום. אדם הוא תבנית נוף מולדתו", הוא מוסיף בטבעיות.

מבצעים לבין הזמנים:

שייט בסירת טורנדו למשך 30 דקות במחיר מיוחד של 70 ש"ח לאדם (במקום 80 ש"ח).

היציאה בסירות טורנדו המצוידות בזוג מנועים רבי עוצמה, המגיעים למהירות גבוהה, ממפרץ אכזיב דרך איי ראש הנקרה (עליהם מקננים עופות מים), לקו הגבול עם לבנון כולל תצפית לעבר העיר צור, מצוק ראש הנקרה אדיר הממדים ו"רגל הפיל", חזרה לאורך קו החוף המרהיב ביופיו. (עד 10 אנשים לספינה. בתיאום מראש בלבד).

המבצע בתוקף עד 23.9.2014.

לטרק ים

פרטים בטלפון: 04-9823671 | במייל: trekyam@netvision.net.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר