הקרב על ביתר • כיכר העיר

חיים וייסברג: איני חושש מפרוש, אתמודד עד הסוף

לאחר שב"שלומי אמונים" התעלמו ממועמדות חיים וייסברג לראשות העיר ביתר עילית נגד ראש העיר המכהן מאיר רובינשטיין, החליט ח"כ מאיר פרוש לזמנו לפגישה ולדרוש הצגת מכתבי תמיכה מקהילות ומוסדות במועמדותו. חיים וייסברג ל"כיכר השבת": "אשקול אם להגיע, אני ממשיך להתמודד עד הסוף" (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
"הצג תמיכה". ח"כ פרוש וחיים וייסברג (צילום: פלאש 90, כיכר השבת)

הקרב על ביתר: הבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בעוד 40 יום, מצליחות להסעיר את הרוחות גם בעיר ביתר עילית, שחוותה מערכת בחירות סוערת במיוחד לפני חמש שנים.

מאיר רובינשטיין, ראש העיר המכהן, זוכה לתמיכה לא מעטה בעיר, אך מולו ניצב מתמודד עיקש, שלא מתכוון לוותר וטוען לתמיכת קהילות ואדמו"רים במועמדותו.

חיים וייסברג, החליט להתמודד מול רובינשטיין, למרות השתייכותו הטבעית לסיעת "שלומי אמונים", ממנה מגיע רובינשטיין, והוא מבטיח להציב את היושר והאמינות כערך עליון.

אם בתחילה, בסיעת "שלומי אמונים", כמו גם במשפחת פרוש ובסביבתו הקרובה של ראש העיר רובינשטיין, החליטו להתעלם ממועמדותו של וייסברג, מאחורי הקלעים מועמדותו מסבה להם לא מעט כאבי ראש.

כעת, הם עברו שלב והחליטו לנסות ולשכנע את וייסברג להסיר את מועמדותו.

ל"כיכר השבת" נודע כי ח"כ מאיר פרוש, יו"ר "שלומי אמונים", המשקיע את זמנו ומרצו בבחירות בעיר אלעד, בהרצת בנו שרוליק פרוש לראשות העיר, פנה במתב לחיים וייסברג, ובו הזמין אותו לפגישה, בה כנראה ילחץ עליו להסיר את מועמדותו.

במכתבו, מציין ח"כ פרוש כי בישיבת המועצה המרכזית של אגו"י, הוחלט על הקמת צוות לנושאים מוניציפאליים מתוך חברי "שלומי אמונים" שאינם מתמודדים בבחירות כדי שידונו בכל מקרה בו תתעורר מחלוקת.

פרוש מוסיף וחושף במכתב כי קיבל מ-24 קהילות בביתר עילית מכתבי תמיכה במועמדות מאיר רובינשטיין לראשות העיר, ופונה לוייסברג, שמאחר ונמסר לו שהוא פועל כדי להריץ את מועמדותו לראשות העיר, הוא מזמן אותו לפגישה, מחר (חמישי) כדי לדון עמו ועם הצוות המוניציפאלי בנושא.

בסיום המכתב, מבקש פרוש מוייסברג להביא עמו לפגישה מכתבי תמיכה, באם ישנם כאלה, של קהילות ומוסדות התומכים במועמדותו לראשות העיר.

בשיחה עם "כיכר השבת", מאשר וייסברג את קבלת המכתב והזימון לפגישה, אך מבהיר: "אני לא מתכנן את המהלכים שלי לפי מכתבים כאלו ואחרים".

"איני מתייחס למה שנכתב בתוכו ולדרישות שאינני יודע מה מקורן. נכון. קיבלתי את המכתב ויש לי זמן לשקול עד מחר בצהריים האם להתייצב לפגישה", אומר וייסברג באשר למכתב שקיבל.

לדבריו, "אני בכל אופן ממשיך להתמודד עד הסוף וכולם יראו את התמיכה הגדולה שאקבל".

וייסברג טוען כי "זה לא נושא בו בהכרח רבנים מתערבים, אולם למרות זאת יש אחד מגדולי הדור שבברכתו אני רץ ומתמודד לתפקיד ובסייעתא דשמיא אני מתכוון להצליח ולנצח".

גורמים לא רשמיים בסביבת ח"כ פרוש אמרו ל"כיכר השבת" כי "מדובר בפגישה שגרתית, כמו עוד פגישות רבות אותם מקיים פרוש עם אישים רבים בתקופת הבחירות".

בלשכת ח"כ מאיר פרוש סירבו להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר